Bornholm, Bornholm, Bornholm....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. juli 2009

Rasmine

Hvem har været der?
Hvem rejste I med?
Hvor boede I?
(og nu spørger jeg ikke til teltpladser, eller hvad de hedder, ej heller pladser til campingvogne)
Findes der hoteller der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2009

fam.4xc

Mebach skriver:

Hvem har været der?
Hvem rejste I med?
Hvor boede I?
(og nu spørger jeg ikke til teltpladser, eller hvad de hedder, ej heller pladser til campingvogne)
Findes der hoteller der?

har været der af et par gange....

SIdste gang sidste år - der havde vi lejet et lille hus/hytte gemmen fagforeningen.... for et par år siden var det i et alm sommerhus..

Det er bare at google sommerhuse/ferieboligere på Bornholm .

Vi er kørt gennem sverige når vi er taget til Bornholm.

Vi boede i Svanneke... Bolmholm er super hygge hvis vejret er godt og det er i høj sæsonen ellers er der en smule trist og træls hvis du spørg mig..

Tror godt der findes hoteller... tro det eller ej der findes også pizzariaer

Anmeld

4. juli 2009

Diana...

Mebach skriver:

Hvem har været der?
Hvem rejste I med?
Hvor boede I?
Findes der hoteller der?

FANTASTISK sted. Nu det mange år siden vi var der men ja de har hoteller der, vi sejlet der over og boet i ferie huse. 

Ikk meget hjælp men ja de har hoteller hvad jeg ved af men veninde har da hverfald boet på hotel der 

Anmeld

4. juli 2009

Tina2

Det er længe siden jeg sidst var der, men jeg har været der 2 eller 3 gange......

Vil snart derover igen, for min mand har ikke været der, og min lillebror og hans kæreste som bor i Oslo, har et fedt sommerhus derovre (som de iøvrigt lejer ud) så det kan vi jo låne:-) Hendes forældre bor nemlig derovre, så de er altid på ferie derovre:-)

Det er superlækkert derovre:-)

Anmeld

4. juli 2009

Betina88

Jeg var derovre i 7 . klasse .. Der boede vi på et hotel .. Ka' ikk' huske , hva' hotellet hed ..

Anmeld

4. juli 2009

Mor.sander

Der findes masse af hoteller her på Bornholm, på dette link kan du finde en oversigt www.bornholmtours.com/rejser/DK/.html 

Anmeld

5. juli 2009

baby08

Der findes ikke tal på hvor mange gange jeg har været der...
Er halv bornholmer

Der er masser af hoteller og vandrehjem

Anmeld

5. juli 2009

cibatuchsi

har været der utroligt mange gange da jeg har boet derovre og er siden blevet gift med en bornholmer.
nu køre vi selv derover(over sverige) ellers tog jeg bornholmerfærgen fra hovedbanegården.
jeg har boet i rønne, østermarie. nexø, klemmensker(mener jeg det staves)
blev gift i østermarie holdte festen i pederske(en utrolig hyggelig by)

Anmeld

5. juli 2009

Siber

Søde Bacon!

Jeg har boet der i mange mange år, så du spørger bare! Og ja der findes masser af hoteller, pensionater (som ikke er så dyre som hoteller) Men hvor vi I opleve? og hvor mange dage, og har I bil med osv?

Knus Siber, gammel Bornholmer, og hvis forældre og svigerforældre stadigvæk bor der!

PS hvornår skal I afsted?

Anmeld

5. juli 2009

Rasmine

Siber skriver:

Søde Bacon!

Jeg har boet der i mange mange år, så du spørger bare! Og ja der findes masser af hoteller, pensionater (som ikke er så dyre som hoteller) Men hvor vi I opleve? og hvor mange dage, og har I bil med osv?

Knus Siber, gammel Bornholmer, og hvis forældre og svigerforældre stadigvæk bor der!

PS hvornår skal I afsted?

Siwis: det er ikke helt sikkert.
Vi skal i sommerhus i Skagen på et tidspunkt, men kunne også godt tænke os at tage en smut til Sverige, til Astrid Lindgrens verden. Kunne være smart at kombinere det hele.
Vi vil helt 100 bo på hotel, så vi slipper for at skulle lave mad selv mv.
Ved bare der findes en kirke og en masse tørreede fisk på Bornholm.
SÅ har ingen anelse om i hvilken by vi evt ville bo i.
Måske hovedstaden der?

Findes der en Lille Per rute, kunne være lidt sjovt at gå i hans fodspor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.