Øv for en weekend!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

Miss-86

MorDk skriver:

Selvom det er ham der måske er sur og gal på den så sys jeg godt du kan hive fat i ham og starte en samtale og få talt tingene ud! Alt andet er da ikke til at holde ud ...  Knus

Han er ikke sur mere..
Ved ikke lige hvem der havde tisset på hans sukkermad - Det ligner ham heller ikke at gå og bære nag sådan der. Han er max sur i 15 min..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Jaa et stort ØV fra mig!

Fredag skulle min kæreste lave en gave til sin kammerat's 30 års fødselsdag sammen med nogle venner og kom først hjem kl. 1.30 om natten..
Igår troede jeg så at vi skulle lave noget sammen, men nej..
Han kom hjem til aftensmadstid, dvs. efter jeg havde spist, for gad ikke vente på ham og ja stemningen var af en eller anden grund ikke særlig god, han faldt så derefter i søvn på sofaen! Da han så vågnede og vi gik i seng, så var han sur (ved ikke hvorfor) hvortil jeg så sagde at han ikke skulle komme hjem til aftensmad idag, for jeg gad ikke han var sur!

Øv altså.
Vi har lige haft en rigtig dejlig lang periode, hvor vi bare har haft det sååå dejligt sammen med god sex og masser af kærlighed

Nåå, ja ville bare lige ud med det!

Ej hvor ærgeligt søde Håber snart I bliver gode venner og får snakket sammen 

Anmeld

27. maj 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Han er ikke sur mere..
Ved ikke lige hvem der havde tisset på hans sukkermad - Det ligner ham heller ikke at gå og bære nag sådan der. Han er max sur i 15 min..

Godt han ik er sur mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.