Cirklerne af bekendtskaber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Inspireret af en anden tråd omkring det med de 7 led kom jeg til at tænke på at det jo er sjovt det med at man nogen gange føler at ens bekendtskaber går i ring..

f.eks. jeg havde praktik et sted hvor jeg mødte en pige helt tilfældigt. det viser sig så at hendes kæreste har kørt værditransport med min kæreste og faktisk godt kan huske ham stadigvæk

har oplevet det flere gange med at når jeg snakker med nogen så pludselig finder vi ud af at vi "kender" hinanden igennem en fælles person...

det var også gennem et sådan tilfælde at jeg fandt ud af at jeg havde ældre halvsøskende gennem min biologiske far og at 2 af dem faktisk boede ikke så langt fra mig af på det tidspunkt... det var en ret vild oplevelse at møde de 2, også selvom det adrig er blevet til mere kontakt efterfølgende...

Så har du oplevet at møde nogen tilfældigt i forbindelse med f.eks. arbejde for så at opdage at I på en eller anden led faktisk "kender" hinanden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

Mettefpigen

Det er så sjovt :-) har oplevet det rigtig mange gange ;-) et par stykker her:
Da jeg var barn var der en der boede tæt på min mor der blev kaldt Bubber, vi snakkede rigtig meget med ham men han flyttede... Mange år efter flyttede min mor i en 1 sals lejlighed og fandt ud af at han boede i stuen, jeg var på det tidspunkt begyndt i mg og fandt ud af at en anden i mg var hans datter :-)

Min mor kender et par hvor jeg har leget meget sammen med datteren da jeg var barn, hun venter så hendes andet barn med en fyr, hvor min vi finder ud af at min mor arbejder sammen med fyrens far ;-)

En anden som min mor arbejder sammen med er i mg med min søns dp :-)

Anmeld

26. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Mettefpigen skriver:

Det er så sjovt :-) har oplevet det rigtig mange gange ;-) et par stykker her:
Da jeg var barn var der en der boede tæt på min mor der blev kaldt Bubber, vi snakkede rigtig meget med ham men han flyttede... Mange år efter flyttede min mor i en 1 sals lejlighed og fandt ud af at han boede i stuen, jeg var på det tidspunkt begyndt i mg og fandt ud af at en anden i mg var hans datter :-)

Min mor kender et par hvor jeg har leget meget sammen med datteren da jeg var barn, hun venter så hendes andet barn med en fyr, hvor min vi finder ud af at min mor arbejder sammen med fyrens far ;-)

En anden som min mor arbejder sammen med er i mg med min søns dp :-)

lige præcis...

det er nogen gange lidt vildt sys jeg med hvor mange der egentlig kender hinanden på kryds og tværs..

kan f.eks. også se på FB at nogen af min familie er venner med mine venners venner...

hvad står mg for?

Anmeld

26. maj 2013

Mettefpigen

Wampires skriver:

lige præcis...

det er nogen gange lidt vildt sys jeg med hvor mange der egentlig kender hinanden på kryds og tværs..

kan f.eks. også se på FB at nogen af min familie er venner med mine venners venner...

hvad står mg for?

Mødregruppe :-)

Jaa det samme her :-)

Anmeld

26. maj 2013

Kløver

Wampires skriver:

Inspireret af en anden tråd omkring det med de 7 led kom jeg til at tænke på at det jo er sjovt det med at man nogen gange føler at ens bekendtskaber går i ring..

f.eks. jeg havde praktik et sted hvor jeg mødte en pige helt tilfældigt. det viser sig så at hendes kæreste har kørt værditransport med min kæreste og faktisk godt kan huske ham stadigvæk

har oplevet det flere gange med at når jeg snakker med nogen så pludselig finder vi ud af at vi "kender" hinanden igennem en fælles person...

det var også gennem et sådan tilfælde at jeg fandt ud af at jeg havde ældre halvsøskende gennem min biologiske far og at 2 af dem faktisk boede ikke så langt fra mig af på det tidspunkt... det var en ret vild oplevelse at møde de 2, også selvom det adrig er blevet til mere kontakt efterfølgende...

Så har du oplevet at møde nogen tilfældigt i forbindelse med f.eks. arbejde for så at opdage at I på en eller anden led faktisk "kender" hinanden?

Ja, min mands familie er ret stor, og vi holder hvert 3 år familie komsammen i slægten, hvor børn/børnenørn( de fætre/ kusiner mødes hvert år) og så oldebørnene som er min og min mands generation, og vi er over 200, ville være flere hvis alle vores unger skulle være med så hvert 3 år er leddet over og under også med, der har vi mødt mange som vi feks har arbejdet sammen med, eller mødt i andre sammenhænge, og sjovt nok mødte jeg sidste gang min grand kusine, som danner par og har barn med min mands grandfætter ret morsomt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.