Symptomer men tester negativt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
9 svar
3 synes godt om
26. maj 2013

Tulipan

Hej dejlige brugere af baby.dk 

Jeg er gået 5 dage over testdag men den er stadig negativ. Testdag er usikker da det sidste jeg havde var en bio og ikke normal mens. 

Jeg har den sidste uge haft vekslende smerter i underlivet, næsten konstant kvalme, haft ømme bryster og været mere træt end normalt

Er er nogen der har prøvet noget lignende efter en bio?

Er der nogen der har haft symptomer og så først testet positivt senere?

Kan det være en graviditet udenfor livmoderen?

Vil også lige sige tak til jer alle, det hjælper mig meget at læse diverse debatter herinde

Knus en frustreret pige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

Papillon

Jeg har prøvet at have alle symptomerne og gå flere dage over tid og virkelig tro, at jeg var gravid - for så at få menstruation

Det er bare for at sige, at det kan være dine tanker, der spiller dig et pus. Jeg håber selvfølgelig, den er der og du bare først kan teste senere 

Anmeld

26. maj 2013

Tulipan

Kitkat92 skriver:

Jeg har prøvet at have alle symptomerne og gå flere dage over tid og virkelig tro, at jeg var gravid - for så at få menstruation

Det er bare for at sige, at det kan være dine tanker, der spiller dig et pus. Jeg håber selvfølgelig, den er der og du bare først kan teste senere 

Tak det er også det jeg er bange for:/ men det er bare så svært ikke at håbe... Og man bliver så skuffet hver gang:/

Anmeld

26. maj 2013

Papillon

Anonym23 skriver:

Tak det er også det jeg er bange for:/ men det er bare så svært ikke at håbe... Og man bliver så skuffet hver gang:/

Det forstår jeg så udmærket!

Anmeld

26. maj 2013

Tulipan

Kitkat92 skriver:

Det forstår jeg så udmærket!

Var det forresten efter en bio du havde det sådan eller var det efter en normal mens?

Anmeld

26. maj 2013

Lillemy

Jeg har prøvet det efter en normal menstruation...

Anmeld

26. maj 2013

DianaRJS

Anonym23 skriver:

Hej dejlige brugere af baby.dk 

Jeg er gået 5 dage over testdag men den er stadig negativ. Testdag er usikker da det sidste jeg havde var en bio og ikke normal mens. 

Jeg har den sidste uge haft vekslende smerter i underlivet, næsten konstant kvalme, haft ømme bryster og været mere træt end normalt

Er er nogen der har prøvet noget lignende efter en bio?

Er der nogen der har haft symptomer og så først testet positivt senere?

Kan det være en graviditet udenfor livmoderen?

Vil også lige sige tak til jer alle, det hjælper mig meget at læse diverse debatter herinde

Knus en frustreret pige!

jeg havde det på nøjagtig samme måde med den første men kunne først teste postivt 14 dage efter jeg skulle ha haft mens....

men hvis der stdig ikke er kommet noget om nogle dage vill ejeg prøve at teste igen.

det kan jo være der bare ikke er nok hcg i kroppen endnu

men jeg krydser i hvert fald fingre for her

Anmeld

26. maj 2013

Tulipan

Lillemy skriver:

Jeg har prøvet det efter en normal menstruation...

Okay tak ved ikk om kroppen reagerer normalt efter man lige har været "gravid"

Anmeld

26. maj 2013

Tulipan

DianaRj skriver:

jeg havde det på nøjagtig samme måde med den første men kunne først teste postivt 14 dage efter jeg skulle ha haft mens....

men hvis der stdig ikke er kommet noget om nogle dage vill ejeg prøve at teste igen.

det kan jo være der bare ikke er nok hcg i kroppen endnu

men jeg krydser i hvert fald fingre for her

Tak det var dejligt at høre!

Åh jeg håber virkelig det er sådan med mig! har kun prøvet at det endte i abort når jeg har testet positivt, så kunne virkelig godt snart bruge en rigtig graviditet!

Anmeld

26. maj 2013

Papillon

Anonym23 skriver:

Var det forresten efter en bio du havde det sådan eller var det efter en normal mens?

Jeg tror, det var efter normal mens. Jeg ved ærlig talt ikke, om jeg har haft en bio eller flere eller slet ikke - har haft det mistænk nogle gange, men har ikke haft testet før tid, så det er ikke rigtig til at sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.