Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
..............................................................................................................................................................................................................
Iiiiiiiiiiiiiiiiii DAG er det Tanjas fødselsdag, hurra hurra huraaaaa! Hun sikkert sig en gave fåår og dem som kommer med i ååår, får dejlig chokolaaade og kaaager tiiiil!!
Stort tillykke med de flotte 30 år! Dejligt med en så flot rund fødselsdag, glæder mig selv til min 30 års, så skal der dælme festes
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: .............................................................................................................................................................................................................. Iiiiiiiiiiiiiiiiii DAG er det Tanjas fødselsdag, hurra hurra huraaaaa! Hun sikkert sig en gave fåår og dem som kommer med i ååår, får dejligt chokolaaade og kaaager tiiiil!! Stort tillykke med de flotte 30 år! Dejligt med en så flot rund fødselsdag, glæder mig selv til min 30 års, så skal der dælme festes
Iiiiiiiiiiiiiiiiii DAG er det Tanjas fødselsdag, hurra hurra huraaaaa! Hun sikkert sig en gave fåår og dem som kommer med i ååår, får dejligt chokolaaade og kaaager tiiiil!!
Stort stort tillykke med dagen
Kæmpe stort tillykke med den runde dag
Stort tillykke med fødselsdagen håber I havde en hyggelig sidste dag i 20'erne i går?
Ej hvor er du fantastisk søde skatten:-D:-D:-D
Har du en dejlig dag??
Du har da i hvert fald vejret SUPER meget med dig.. Iiih, du har været så aaaartig thihihi
Tillykke
Stort tillykke med de 30 år
Monica
Stort tillykke med de 30år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128