hvorfor så stivnakket!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.722 visninger
14 svar
7 synes godt om
25. maj 2013

Anonym trådstarter

arggg jeg er ved at miste min gode tolmodighed her

min så vidunderlige dejlige kæreste jeg bare elsker overalt på denne planet er bare en stivnakket gammelt fjols

vi fandt sammen for 8 måneder siden, så forholdet er stadig nyt, men vi har dog kendt hinanden i 1 ½ års tid ..
vores forhold startede ret turbulens, med en skildsmisse hos hans side og jeg der flyttede lige lugt ind i hans hus kort tid efter

men den turbulens og den skildsmisse der ikke gik helt efter bogen pga penge penge penge og atter penge så er han blevet BANGE!!

da vi fandt sammen spurgte jeg ham hvordan han havde det med børn? var han færdig med at få børn? tjooo nejjj ik rigtigt, men han havde ik travlt, fint nok sagde jeg, jeg ønsker bare en mere engang i fremtiden, og tja det kunne han nok godt, men jeg skulle i arbejde først da jeg gik ledig på det tidspunkt, (jeg er så i arbejde nu)

så spurgte jeg ham omkring giftemål da jeg er en ung kvinde der endnu ikke har været af et kirkegulv, og self som mange andre kvinder ønsker at skal være en del af ens liv, han siger at det har han heller ikke travlt med, og jeg siger fair nok, men jeg vil bare gerne vide om det er muligt , og jo det kunne det sikkert ...

nu har han dælme dulme sagt at jeg godt kan glemme det hele

WHAT!!??? skal jeg opgive mine 2 bigest drømme for altid !!

jeg er splittet, mit hjerte siger at jeg jo elsker ham og altid vil stå ham bi
men kan jeg så nogensinde være 100 % lykkelig resten af mit liv??

vil jeg stå som 55 årig og tænke hvorfor? hvorfor?
mit hjerte og hjerne vil jo altid mangle de brikker

er der nogen andre derude der sidder i samme saks?
eller nogen der har ? og ændrede jeres mænd sig ??

jeg er så ked af det og bange for at jeg vil fortryde nogen meget vigtige ting i mit liv

men jeg kan ikke opgive ham aldrig i mit liv kan jeg

hvis jeg så må være 85 % lykkelig resten af livet, er det stadig bedre end at gå fra ham og måske aldrig finde den kærlighed jeg har til den mand jeg har nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

banana3

Anonym skriver:

min så vidunderlige dejlige kæreste jeg bare elsker overalt på denne planet er bare en stivnakket gammelt fjols

vi fandt sammen for 8 måneder siden, så forholdet er stadig nyt, men vi har dog kendt hinanden i 1 ½ års tid ..
vores forhold startede ret turbulens, med en skildsmisse hos hans side og jeg der flyttede lige lugt ind i hans hus kort tid efter

men den turbulens og den skildsmisse der ikke gik helt efter bogen pga penge penge penge og atter penge så er han blevet BANGE!!

da vi fandt sammen spurgte jeg ham hvordan han havde det med børn? var han færdig med at få børn? tjooo nejjj ik rigtigt, men han havde ik travlt, fint nok sagde jeg, jeg ønsker bare en mere engang i fremtiden, og tja det kunne han nok godt, men jeg skulle i arbejde først da jeg gik ledig på det tidspunkt, (jeg er så i arbejde nu)

så spurgte jeg ham omkring giftemål da jeg er en ung kvinde der endnu ikke har været af et kirkegulv, og self som mange andre kvinder ønsker at skal være en del af ens liv, han siger at det har han heller ikke travlt med, og jeg siger fair nok, men jeg vil bare gerne vide om det er muligt , og jo det kunne det sikkert ...

jeg er så ked af det og bange for at jeg vil fortryde nogen meget vigtige ting i mit liv

hvis jeg så må være 85 % lykkelig resten af livet, er det stadig bedre end at gå fra ham og måske aldrig finde den kærlighed jeg har til den mand jeg har nu

Hvor gamle er i ? Har han nogen børn?

Stort kram til dig

Anmeld

26. maj 2013

Chevro

Anonym skriver:

Der står du gerne vil have en mere? Har du i forvejen, eller har du ingen?

For hvis du bliver ved ham uden at have fået børn - som der står du rigtig gerne vil! Så vil jeg nok prioritere ham sidst!

Jeg vil ikke blive ved en, som ikke kan være med til at opfylde mine drømme også <3

Men giftemål er måske ikke så vigtigt som det andet :-)

Hvis du ikke har fået børn, og i om 10 år går fra hinanden - så kan du stå og være for gammel til det - og så har du pludselig slet ikke muligheden for det længere..

Det er ihvertfald en stor ting / drøm at give afkald på! :-)

Anmeld

26. maj 2013

Ciss

Hej

Når det gælder bryllup: Han har åbenbart ændret mening. Lad det ligge nu. Det kan jo være, at han en gang i fremtiden ombestemmer sig igen. Om man er gift eller ikke gør jo ikke den helt store forskel i dag, og det vigtigste er vel, at I lever sammen?

Når det gælder børn: Jeg ved jo ikke, hvor gammel du er, men den slags er der jo desværre tidsfrist på. Man kan fortryde de børn, man ikke fik, hele resten af livet. Når det er meget vigtigt for dig, tror jeg, I har brug for at sætte jer ned og snakke roligt sammen, og du må få fortalt ham, hvor vigtigt dette er for dig.

Lykke til.

Anmeld

26. maj 2013

C-Dog

Tja jeg kender et par hvor manden har holdt kvinden hen i 11 år og nu har sagt han ikke vil ha børn overhovedet og hendes største drøm var altså en hel flok og det viste han godt! Så jeg synes jo han er ret 'god' at han har fortalt dig det allerede så du kan gå ud og blive lykkelig med en der deler dine drømme hvis det er det du vil. Mht bryllup. Man kunne mødes på midten og holde en kærlighedsfest uden at få papir på hinanden men hvor man erklære sin kærlighed foran familie og venner og danser hele natten i stort og hvidt og god middag? Man kunne også skrive taler og få det til at minde meget om bryllup?

Anmeld

26. maj 2013

B&J

jeg syntes det er dig der er liv stiv i det..

du sagde til ham du gerne vil i fremtiden....

øhh nu er du klar det er jo ikke fremtiden efter 8mdr

måske skulle du sætte farten lidt ned manden har kun været skidt i 8mdr og du var afslappet istaten.. og nu er du bare sådan det skal gerne være nu kan godt forstå han bakker ud

Anmeld

26. maj 2013

LilleChelle

B&J skriver:

jeg syntes det er dig der er liv stiv i det..

du sagde til ham du gerne vil i fremtiden....

øhh nu er du klar det er jo ikke fremtiden efter 8mdr

måske skulle du sætte farten lidt ned manden har kun været skidt i 8mdr og du var afslappet istaten.. og nu er du bare sådan det skal gerne være nu kan godt forstå han bakker ud

Der står da ingenting om at det skal være lige nu? 

Anmeld

26. maj 2013

B&J

LilleChelle skriver:

Der står da ingenting om at det skal være lige nu? 

nej, men i min verden når jeg læser det her forbinder jeg det med det gerne må være nu måske er det mig

han svare jo heller ikke på om han vil??? tjooo og nejjj. det er jo ingen svar på om han ønsker flere børn!.

det andet hun skriver hun ingen arbejde havde men det har hun nu i min verden betyder det jo hun er klar nu......

for mig lød det bare på han aldrig vil have børn og måske har give hende en falsk forhåbning og hun måske oven i er hurtig til gerne vil have det så hurtig som muligt.

Anmeld

26. maj 2013

Jibbe

Puha hvis jeg blev stillet de spørgsmål efter 8 mdr i forhold så ville jeg altså også stejle. Han har haft en grim skilsmisse og har brug for at komme ud på sen anden side igen - inden han tør binde sig igen. Jeg kan altså godt forstå ham lidt. Og måske det med jobbet var en pæn måde at sige på at jeg har brug for tid og for at tingene skal falde på plads.
Det er da hårdt for TS at få af vide men giv manden lidt plads og luft til at finde sig selv, inden han forpligter sig igen med giftermål og børn...

Anmeld

26. maj 2013

LilleChelle

B&J skriver:

nej, men i min verden når jeg læser det her forbinder jeg det med det gerne må være nu måske er det mig

han svare jo heller ikke på om han vil??? tjooo og nejjj. det er jo ingen svar på om han ønsker flere børn!.

det andet hun skriver hun ingen arbejde havde men det har hun nu i min verden betyder det jo hun er klar nu......

for mig lød det bare på han aldrig vil have børn og måske har give hende en falsk forhåbning og hun måske oven i er hurtig til gerne vil have det så hurtig som muligt.

Ja, jeg kan godt se det. 

Men synes bare det var en hurtig udmelding, at det var hende der var stivnakket, når hun ikke havde skrevet noget om gerne at ville have barn nu Kan du følge mig ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.