Hmm sagen er den at jeg gik fra min kæreste i onsdags på en ordentlig måde, så vi stadig kan være 'gode venner' da vi venter os et barn sammen, vi har haft mange skænderier på det sidste, og forstod ikke hinandens behov, og da det ikke hjalp af snakke ud om det, m.m valgte jeg at gøre det forbi..Også fordi han var væk fra mig næsten hele tiden, og altid skulle fortælle mig at han bare havde lyst til at nyde firheden inden han skulle være far, og derfor var han næsten aldrig sammen med mig

Og at jeg skulle respektere hans fravær fordi det er det han havde brug for, og jeg skulle lade ham drikke når det passede ham og egentlig bare finde mig i alt. Hvilket jeg ikke kunne til sidst.
-Så det korte af det lange er at han faktisk undgik mig fuldstændig til sidst, og endda aflyste flere aftaler for at være sammen med vennerne...
Han har så skrevet til mig et par gange efter, og HVER gang, spørger han hvad jeg laver, og hvor jeg er henne??
Hvad skal jeg svare ham

ser nemlig ingen grund til at han behøver vide hvor jeg er henne og hvad jeg går og laver?
Enten vil han mig, eller også vil han ikke??
Anmeld