Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
pcoramt skriver: Jeg fik godt nok pregnyl.. Men det VAR altså ude af kroppen på 8 dagen der er noget der siger mig at den er der, håber det så inderligt for jer
Jeg fik godt nok pregnyl.. Men det VAR altså ude af kroppen på 8 dagen der er noget der siger mig at den er der, håber det så inderligt for jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigHope13 skriver: Håhå bandit, hvis man skal være test monster er det bedst at starte lige efter inseminerigen og så se otrivellen forlade testenmin var væk efter 7 og 8 dage)du er nødt til at købe nogle nye test så du kan se om den bliver tidligeregud hvor er det spændende. har du ellers nogle symptomer eller ligende?
Håhå bandit, hvis man skal være test monster er det bedst at starte lige efter inseminerigen og så se otrivellen forlade testenmin var væk efter 7 og 8 dage)du er nødt til at købe nogle nye test så du kan se om den bliver tidligeregud hvor er det spændende. har du ellers nogle symptomer eller ligende?
tror måske det er godt du ikk ehar flere test før mandag
kunne jo ske du bliver gladelig overrasket
CroQuis skriver: Min var ude 5 dage efter, og da jeg testede svagt positivt på 10 dagen efter ÆO, viste det sig at jeg faktisk var/er gravid og håber det samme gælder for dig
Min var ude 5 dage efter, og da jeg testede svagt positivt på 10 dagen efter ÆO, viste det sig at jeg faktisk var/er gravid
og håber det samme gælder for dig
Elias2010<3 skriver: Må vi lige se din test!
Må vi lige se din test!
esioul skriver:
DianaRj skriver: tror måske det er godt du ikk ehar flere test før mandag kunne jo ske du bliver gladelig overrasket
o1Mutte skriver: Tøhø min mand er kommet hjem med 4 test i dag Så tester igen i morgen
Tøhø min mand er kommet hjem med 4 test i dag Så tester igen i morgen
Årh hvor sødt af ham
Bare pas på med at blive for hurtigt skuffet
Dagen efter jeg havde testet svagt positivt, testede jeg igen - og den var negativ men så testede jeg to dage efter igen, og den var positiv - sikke et virvar
CroQuis skriver: Årh hvor sødt af ham Bare pas på med at blive for hurtigt skuffet Dagen efter jeg havde testet svagt positivt, testede jeg igen - og den var negativ men så testede jeg to dage efter igen, og den var positiv - sikke et virvar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128