Råd modtages med kysshånd:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
2 svar
1 synes godt om
25. maj 2013

24august

vi har været så heldige og få den mest pragtfulde lille datter d. 25 august 2012. hun er nu 9 måneder, og overraskendende nok har jeg lige fundet ud af jeg er gravid igen. skal til scaning på mandag hvor jeg får afvide hvor langt jeg er.

vil gerne hører råd fra andre der har børn med så kort aldersforskel, hvordan det har været? har det været meget hårdt, er der nogen der har fortrudt de ikke ventede længere tid? vi er en smule i tvivl om vi skal beholde barnet, så ville virkelig blive glad hvis folk kom med råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

DianaRJS

24august skriver:

vi har været så heldige og få den mest pragtfulde lille datter d. 25 august 2012. hun er nu 9 måneder, og overraskendende nok har jeg lige fundet ud af jeg er gravid igen. skal til scaning på mandag hvor jeg får afvide hvor langt jeg er.

vil gerne hører råd fra andre der har børn med så kort aldersforskel, hvordan det har været? har det været meget hårdt, er der nogen der har fortrudt de ikke ventede længere tid? vi er en smule i tvivl om vi skal beholde barnet, så ville virkelig blive glad hvis folk kom med råd

jeg har 2 drenge med 15 mdr imellem, og det har været rigtig hårdt, men når de så er sagt ved jeg også de får rigtig meget ud af hinanden jo ældre de bliver, og som det er nu nyder de begge bare i fulde drag hinanden, og er faktisk blevet rigtig lette at have med at gøre

så vil sige det både er positivt og negativt men det positive opvejer jo altid det negative  

Anmeld

25. maj 2013

Valle81

Hej.

Hjertelig tillykke:-)

Her har vi 2 drenge med 12 mdr i mellem. Det har været rigtig rigtigt garant, det er faktisk først nu, hvor de er 3 og 2 år at det begynder at være meget nemmere og mere roligt. Dog skal det også siges at jeg i hverdagene er alene med den,. Min mand kører kl. 0500 og er hjemme 18.15, så der står jeg for stort set alt. Derudover har vi min datter, søn bor her og min mands søn i weekenden hver 14. Dag.

Det er gået hårdt ud over de store, da tiden til dem har båret yderst begrænset.

Men jeg er sikker på at vi ikke ville have synes det har været så hårdt, hvis drengene havde været vores 1. og 2. Barn:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.