Hvad bringer jeres aften på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.216 visninger
27 svar
8 synes godt om
25. maj 2013

Smilehul

Hej I skønne kvinder - og mænd (hvis der er nogen) 

Ja, det er bare en lille hygge debat! Som overskriften lyder, hvad bringer jeres aften? Eller hvordan har jeres dag været? Hvad har I lavet i dag? 

Manden er taget på arbejde, så jeg flader ud i vores hygge krog, hvor jeg har tændt lys og lavet en dejlig kop kaffe m. varm mælk - og så har jeg en Kinder Bueno til tanden, hvis jeg lyster.. 

Jeg surfer meget rundt på jeres gamle debatter vedr. babyværelser, da jeg skal have inspiration.. og nøøøøøjj, hvor er nogle bare fine, I er så dygtige 

- og så hygger jeg med baby.dk mmmmmm 

Knus herfra! (en, der kun har læst med fra sidelinjen i noget tid )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Tranebaer

Hej!
Jeg har været på arbejde, og bagefter mødtes jeg med en veninde og hyggede i et par timer.. Nu er jeg endelig kommet hjem og skal ligge på sofaen resten af aftenen!

Anmeld

25. maj 2013

Smilehul

Tranebaer skriver:

Hej!
Jeg har været på arbejde, og bagefter mødtes jeg med en veninde og hyggede i et par timer.. Nu er jeg endelig kommet hjem og skal ligge på sofaen resten af aftenen!

Det lyder i hvert fald hyggeligt!  altid godt med en tur i byen! 

Anmeld

25. maj 2013

ESV

Smilehul skriver:

Ja, det er bare en lille hygge debat! Som overskriften lyder, hvad bringer jeres aften? Eller hvordan har jeres dag været? Hvad har I lavet i dag? 

Manden er taget på arbejde, så jeg flader ud i vores hygge krog, hvor jeg har tændt lys og lavet en dejlig kop kaffe m. varm mælk - og så har jeg en Kinder Bueno til tanden, hvis jeg lyster.. 

Jeg surfer meget rundt på jeres gamle debatter vedr. babyværelser, da jeg skal have inspiration.. og nøøøøøjj, hvor er nogle bare fine, I er så dygtige 

Puha min står desværre på Champions League finale og boksning måske også, suk. Godt jeg har nogle lektier jeg kan fordybe mig i..

Anmeld

25. maj 2013

marie_jon

Smilehul skriver:

Har netop lagt min søn, og venter på at manden vender tilbage efter en rask gå tur. Så skal vi have en kop kaffe med Bailey:-) Og imod ikke det ender med at manden ser tv, og jeg går og hygger mig mes at rytte lidt op God aften

Anmeld

25. maj 2013

Smilehul

ESV skriver:

Puha min står desværre på Champions League finale og boksning måske også, suk. Godt jeg har nogle lektier jeg kan fordybe mig i..

Puha, det var m åske ikke lige din st ærke side?  lektier hmm .. men i hvert fald godt, hvis det er noget du kan lide 

Anmeld

25. maj 2013

Smilehul

maria_josse skriver:

Har netop lagt min søn, og venter på at manden vender tilbage efter en rask gå tur. Så skal vi have en kop kaffe med Bailey:-) Og imod ikke det ender med at manden ser tv, og jeg går og hygger mig mes at rytte lidt op God aften

Dejligt med lidt alene tid og hygge  God aften til dig!! 

Anmeld

25. maj 2013

MortilElias2010

Har vinket til min mand og sendt ham til fodboldhygge med nogen kammerater fra fiskeklubben - og så er Elias og jeg bare hjemme. Han ser pt. Postmand Per på sit legeværelse inden det er godnat og jeg ser et program på DR2 om alm. danskeres møde med det uforklarlige og før det så Elias og jeg De Kære Dyrebørn på DR1 

Anmeld

25. maj 2013

Smilehul

Org, hvor er det dejligt du har s ådan en hyggetrold at hygge med 

Ja, jeg har s å ogs å klaret vasket øjet idag med lidt help fra manden  

Anmeld

25. maj 2013

Smilehul

Org, hvor er det dejligt du har s ådan en hyggetrold at hygge med 

Ja, jeg har s å ogs å klaret vasket øjet idag med lidt help fra manden  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.