Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De er rigtig søde og flotte, har set dem flere steder i blog-land, og ville rigtig gerne have nogle hængende i vores hjem
anjamichell@gmail.com skriver: Nå?? Aj hvor vildt!! jeg vidste slet ikk man kunne købe dem!! Jeg så bare en ugle nogen havde lavet med papir og farver og så fik jeg ideen derfra og fandt et billede af et uglehoved på nettet jeg forstørrede op og brugte istedet for Nå men ja de er søde
Nå?? Aj hvor vildt!! jeg vidste slet ikk man kunne købe dem!! Jeg så bare en ugle nogen havde lavet med papir og farver og så fik jeg ideen derfra og fandt et billede af et uglehoved på nettet jeg forstørrede op og brugte istedet for Nå men ja de er søde
Altså jeg ved ikke om nogle sælger dem, men jeg har bare set dem på mange af de krea. blogs jeg har siddet og stenet igennem
Og de er rigtig fine, og det er en super sød ide
Karina84 skriver: Altså jeg ved ikke om nogle sælger dem, men jeg har bare set dem på mange af de krea. blogs jeg har siddet og stenet igennem Og de er rigtig fine, og det er en super sød ide
Hvor er du kreativ! Det synes jeg faktisk er et godt alternativ til pynt til baby v ærelset :-) det er jo ikke dyrt! Det kr æver bare nogle enkle rammer
Smilehul skriver: Hvor er du kreativ! Det synes jeg faktisk er et godt alternativ til pynt til baby v ærelset :-) det er jo ikke dyrt! Det kr æver bare nogle enkle rammer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128