Hjemmelavede Ugler :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.971 visninger
7 svar
6 synes godt om
25. maj 2013

anjamichell@gmail.com

Hvad synes I om de her eks??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Karina84

De er rigtig søde og flotte, har set dem flere steder i blog-land, og ville rigtig gerne have nogle hængende i vores hjem 

Anmeld

25. maj 2013

anjamichell@gmail.com

Nå?? Aj hvor vildt!! jeg vidste slet ikk man kunne købe dem!! Jeg så bare en ugle nogen havde lavet med papir og farver og så fik jeg ideen derfra og fandt et billede af et uglehoved på nettet jeg forstørrede op og brugte istedet for

Nå men ja de er søde

Anmeld

25. maj 2013

Karina84

anjamichell@gmail.com skriver:

Nå?? Aj hvor vildt!! jeg vidste slet ikk man kunne købe dem!! Jeg så bare en ugle nogen havde lavet med papir og farver og så fik jeg ideen derfra og fandt et billede af et uglehoved på nettet jeg forstørrede op og brugte istedet for

Nå men ja de er søde

Altså jeg ved ikke om nogle sælger dem, men jeg har bare set dem på mange af de krea. blogs jeg har siddet og stenet igennem 

Og de er rigtig fine, og det er en super sød ide 

Anmeld

25. maj 2013

anjamichell@gmail.com

Karina84 skriver:

Altså jeg ved ikke om nogle sælger dem, men jeg har bare set dem på mange af de krea. blogs jeg har siddet og stenet igennem 

Og de er rigtig fine, og det er en super sød ide 

Nåårh :-D Jeg havde også tænkt lidt på at sælge den :-)

Anmeld

25. maj 2013

Smilehul

Hvor er du kreativ! Det synes jeg faktisk er et godt alternativ til pynt til baby v ærelset :-) det er jo ikke dyrt! Det kr æver bare nogle enkle rammer 

Anmeld

25. maj 2013

anjamichell@gmail.com

Smilehul skriver:

Hvor er du kreativ! Det synes jeg faktisk er et godt alternativ til pynt til baby v ærelset :-) det er jo ikke dyrt! Det kr æver bare nogle enkle rammer 

Ja det tænkte jeg også :-)

Anmeld

25. maj 2013

anjamichell@gmail.com

Det var ikk mange der kom med et svar :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.