Chris86 skriver:
Har du prøvet med andet udover rugbrød?
Her får vores pige en blandet madkasse med...
Der er altid rugbrød og udover er der LIDT frugt, noget grønt og så et eller andet sjovt. -som f.eks. Pirrogge, grov pizzasnegl, groft pølsehorn, frikadelle, stk fisk, grov pasta eller hva vi nu finder på (har fået til aften dagen før)... 
de er meget strikse med hvad børnene får med i madpakkerne da de ikke må være for forskellige da de andre så bliver misundelige siger de

så alt sådan noget som pizza snegle og pølsehorn er no go, da andre børn jo godt ved hvad det er
men hvis nu noget fedt yougurt eller hvad ved jeg måske kunne være en mulighed??
jeg har prøvet at snakke med børnehaven, men de siger det er fordi han har for travlt med at komme ud og lege, og de har ikke tid til at holde øje med ham, så når han siger ligger sin madkasse i køleskabet tror de jo han er færdig
og han kan ik fordrage tomater eller kold pasta

æv altså
han er en lidt sær dreng som man skal have øjne på, eller drejer han om hjørner med en , og det har han nok fundet ud af at han kan med børnehaven ..
det er træls , for jeg ser på en dreng som jeg syntes er alt for tynd og se på

min mor siger at sådan så jeg selv ud da jeg var lille, og det nok kommer fra mig, men jeg får det SÅ dårligt at se ham sådan
Anmeld