Altid angst:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
6 svar
1 synes godt om
25. maj 2013

MyLove E

Jeg bliver bare hurtigt bange og angst for at noget skal ske med min mand eller søn. Men det er jo fordi selvfølgelig fordi jeg elsker dem så meget

I sidste uge var min mand lidt skidt og straks panikker jeg. Nu skulle jeg til at skifte Elias inden han skulle ud og sove. Pludselig kommer jeg til at se at han er helt blålilla i huden. Han er iskold på hænderne og varm på panden. Jeg ser igen det værste for mig. Kalder på min mand som også synes at han er blå og underlig at se på. Så han siger jeg skal tage hans temperatur, men han så vil ringe til vagtlægen. .

Bliver bare lidt træt af at jeg panikker og føre det over på manden.
Vagtlægen siger at hvis hans almen tilstand er fint så tror han der er fordi han måske har haft for meget tøj på..

Jeg gider ikke panik hele tiden. .
Kender i også til det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Mettefpigen

Jep det gør jeg..... Mest ved min mor men det er pågrund af hendes overfald.... Det tager 5 min at gå over i brugsen... Men hvis hun har været væk i 30 min ringer jeg til hende, tager hun ikk tlf panikker jeg.., eller hun skal til genoptræning og hun har været væk i 3-4 timer og hun ikk tager tlf panikker jeg.... Træls...

Anmeld

25. maj 2013

janne1986

Tauf skriver:

Jeg bliver bare hurtigt bange og angst for at noget skal ske med min mand eller søn. Men det er jo fordi selvfølgelig fordi jeg elsker dem så meget

I sidste uge var min mand lidt skidt og straks panikker jeg. Nu skulle jeg til at skifte Elias inden han skulle ud og sove. Pludselig kommer jeg til at se at han er helt blålilla i huden. Han er iskold på hænderne og varm på panden. Jeg ser igen det værste for mig. Kalder på min mand som også synes at han er blå og underlig at se på. Så han siger jeg skal tage hans temperatur, men han så vil ringe til vagtlægen. .

Bliver bare lidt træt af at jeg panikker og føre det over på manden.
Vagtlægen siger at hvis hans almen tilstand er fint så tror han der er fordi han måske har haft for meget tøj på..

Jeg gider ikke panik hele tiden. .
Kender i også til det???

Jo desværre.... 

Hvis vi er til svømning med den store og står på balkonen og min søster står for tæt på kanten med den bette, går jeg i panik, ser nærmest for mig at hun ryer ud over kanten osv... 

Eller hvis min mand ik tager telefonen hvis der er møg vejr, tænker jeg nogen gange at bare han ik er kørt ud over en skrant i Norge ( han kører lastbil)

og i mange mange mange andre situationer får jeg tit angsten 

Anmeld

25. maj 2013

Robin Hood.

Det er jo netop kendetegnet ved depression , ens livskvalitet bliver voldsomt nedsat når man har de tanker , prøv om du kan kaste panikken bort så snart den melder sig. Du skal have fat i din realistiske tankegang ��

Anmeld

25. maj 2013

MyLove E

Robin Hood. skriver:

Det er jo netop kendetegnet ved depression , ens livskvalitet bliver voldsomt nedsat når man har de tanker , prøv om du kan kaste panikken bort så snart den melder sig. Du skal have fat i din realistiske tankegang ��

Tak for svar søde:-) Jeg prøver alt hvad jeg kan. Men lige her hvor ens barn bliver blå og kold så er det svært..

Men jeg prøver meget;-)

Anmeld

25. maj 2013

Robin Hood.

Tauf skriver:

Tak for svar søde:-) Jeg prøver alt hvad jeg kan. Men lige her hvor ens barn bliver blå og kold så er det svært..

Men jeg prøver meget;-)

Ved godt det er mega hårdt håber det lykkedes for dig på et tidspunkt ,

Anmeld

25. maj 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja, kender det alt for godt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.