Kanin sutsko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.066 visninger
11 svar
13 synes godt om
25. maj 2013

Lene Unik

Jeg har strikket disse sutsko på bestilling herinde fra, og synes de fortjener en indlæg for sig selv.

Jeg overvejer at sætte dem i produktion (i webshoppen) - prisen her jeg ikke fastsat endnu, men jeg overvejer at det bliver 79 kr for sutsko uden "kanin" og 99 kr med kaninører og broderi.

Kom gerne med jeres kommentarer til prisen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

EnGodMor

Lene Unik skriver:

Jeg har strikket disse sutsko på bestilling herinde fra, og synes de fortjener en indlæg for sig selv.

Jeg overvejer at sætte dem i produktion (i webshoppen) - prisen her jeg ikke fastsat endnu, men jeg overvejer at det bliver 79 kr for sutsko uden "kanin" og 99 kr med kaninører og broderi.

Hvor er de bare søde. Jeg syntes prisen med og uden lyder rigtig fornuftig

Anmeld

25. maj 2013

Maria-s

Altså hvis de er strikket i en lækker uld? Så synes jeg godt nok det er billigt!  

Anmeld

25. maj 2013

Lene Unik

Maria-s skriver:

Altså hvis de er strikket i en lækker uld? Så synes jeg godt nok det er billigt!  

De strikket i en tråd uld og en tråd meget lækkert strømpegarn. De bliver nok fremover strikket kun i strømpegarn, det er merinould og lidt nylon - tænker at det er bedst til at holde på faconen.

Anmeld

25. maj 2013

Lene Unik

engodmor skriver:

Hvor er de bare søde. Jeg syntes prisen med og uden lyder rigtig fornuftig

Tak skal du have - og super du skriver hvad du synes om prisen

Anmeld

25. maj 2013

Team Putte

Lene Unik skriver:

Hold nu op hvor er de søde! Og prisen er helt fair, især hvis det er uld

Anmeld

25. maj 2013

Lene Unik

Team Putte skriver:

Hold nu op hvor er de søde! Og prisen er helt fair, især hvis det er uld

Tak for den søde kommentar.

Anmeld

25. maj 2013

mor88

Lene Unik skriver:

Rigtig søde! Og jeg ville da gerne have givet mere for dem 

Anmeld

25. maj 2013

Lene Unik

mor88 skriver:

Rigtig søde! Og jeg ville da gerne have givet mere for dem 

Dejligt at høre - det er lige med at finde en balancegang. Der er dem som gerne betaler for håndværk, men der er desværre rigtig mange der ikke vil, så for at få solgt noget - så vælger jeg en ikke alt for høj pris.

Anmeld

25. maj 2013

AlberteSophie

Prisen er efter min mening også helt perfekt. Ikke for list og heller ikke for meget.

vi glæder os til at ta dem i brug

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.