Nogen der kan(kage)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.619 visninger
27 svar
0 synes godt om
25. maj 2013

2721

Hej
Er der nogen herinde som bor på Sjælland der ville kunne lave en af de der fine fødselsdagskager uden mælkeprodukter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Kay

tror det bliver rigtig svært ved det der er meget fløde og smør i det hele... 

tror du skal havde fat i en der er vandtil at skulle lave laktosefri mad... jeg ville godt evt kunne pynte en kage der allerede er lavet og der er laktosefri  

Anmeld

25. maj 2013

2721

Kay skriver:

tror det bliver rigtig svært ved det der er meget fløde og smør i det hele... 

tror du skal havde fat i en der er vandtil at skulle lave laktosefri mad... jeg ville godt evt kunne pynte en kage der allerede er lavet og der er laktosefri  

Øv, øv. Vi er nemlig gået over på helt mælkefri kost og nu har han fået en bedre mave og en bedre søvn. Men han ønsker sig en fin fødselsdagskage
Jeg bager selv kager normalt og bruger så margarine og sojamælk, men jeg har hverken tiden eller erfaringen til at lave sådan en kage.

Anmeld

25. maj 2013

Kay

2721 skriver:

Øv, øv. Vi er nemlig gået over på helt mælkefri kost og nu har han fået en bedre mave og en bedre søvn. Men han ønsker sig en fin fødselsdagskage
Jeg bager selv kager normalt og bruger så margarine og sojamælk, men jeg har hverken tiden eller erfaringen til at lave sådan en kage.

normalt bliver der jo fyldt muss i og de er jo fyldt med fløde...

men man kan jo bage en super lækker kage og lade være med at havde fyld i... 

Anmeld

25. maj 2013

2721

Kay skriver:

normalt bliver der jo fyldt muss i og de er jo fyldt med fløde...

men man kan jo bage en super lækker kage og lade være med at havde fyld i... 

Det var lidt det jeg tænkte
At man måske kunne lave et alternativ. Ved at også at man fx km piske kokosmælk til noget der minder om fløde.
Ville du evt have tiden og lysten til at prøve?

Anmeld

25. maj 2013

Kay

2721 skriver:

Det var lidt det jeg tænkte
At man måske kunne lave et alternativ. Ved at også at man fx km piske kokosmælk til noget der minder om fløde.
Ville du evt have tiden og lysten til at prøve?

kommer an på hvornår det er til om jeg kan  

og hvis jeg ikke kan finde på noget fyld der smager godt bliver alternativet at der ik kommer fyld i... 

skal også prøve at finde et alternativ at smøre den op med  

Anmeld

25. maj 2013

2721

Kay skriver:

kommer an på hvornår det er til om jeg kan  

og hvis jeg ikke kan finde på noget fyld der smager godt bliver alternativet at der ik kommer fyld i... 

skal også prøve at finde et alternativ at smøre den op med  

Hvor er du sød at overveje

Han har fødselsdag den 21 juni så det skulle være deromkring. Har ikke helt præcis styr på hvordan vi gør

Anmeld

25. maj 2013

Kay

2721 skriver:

Hvor er du sød at overveje

Han har fødselsdag den 21 juni så det skulle være deromkring. Har ikke helt præcis styr på hvordan vi gør

er ik sikker på jeg kan der... men finder lige ud af det og hvis der er ndre der melder sig er det helt fint med mig er ik en af de bedste her inde nemlig 

Anmeld

25. maj 2013

2721

Kay skriver:

er ik sikker på jeg kan der... men finder lige ud af det og hvis der er ndre der melder sig er det helt fint med mig er ik en af de bedste her inde nemlig 

Okay, så håber jeg der er nogen andre der tør give det et forsøg
Tror du evt en bager/konditor ville gøre det?

Anmeld

25. maj 2013

EnGodMor

2721 skriver:

Hej
Er der nogen herinde som bor på Sjælland der ville kunne lave en af de der fine fødselsdagskager uden mælkeprodukter?

Prøv eventuelt og hør ved jeres lokale bager eller bare en bager. Eller supermarkeds bager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.