Update på min datters sko der gik i stykker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
6 svar
1 synes godt om
25. maj 2013

Mussen2

Lige en update:

Jeg fik desværre ikke megen hjælp i butikken Fik en forklaring om at de havde solgt sko om lørdagen, der var slidt op om mandagen....

De sagde det var bremse snuder og det er det nok til dels også, men jeg synes nu alligevel ikke det kan passe....

Overvejer at skrive til ECCO!! Hvad synes I? Og ikke mindst hvad sko kan I anbefale? Jeg vil da klart prøve andet end Ecco....

Her er mit gamle indlæg:

Jeg har altid synes, at mine datters sko har kunnet holde en sæson. Hun bruger primært kun et par i børnehaven, men nu er hendes kun 1 1/2 md gamle ecco sko allerede ved at gå frai snuden.

Det er selvdølgelig der de slidse nemmest og mest, men synes godt nok det bliver dyrt i sko, hvis det er den vej det går.

Hvor længe kan man forvente at skoene holder? Hvad er jeres erfaring, har jeg blot været heldig før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Frk. Himmelblå

Mussen2 skriver:

Lige en update:

Jeg fik desværre ikke megen hjælp i butikken Fik en forklaring om at de havde solgt sko om lørdagen, der var slidt op om mandagen....

De sagde det var bremse snuder og det er det nok til dels også, men jeg synes nu alligevel ikke det kan passe....

Overvejer at skrive til ECCO!! Hvad synes I? Og ikke mindst hvad sko kan I anbefale? Jeg vil da klart prøve andet end Ecco....

Her er mit gamle indlæg:

Jeg har altid synes, at mine datters sko har kunnet holde en sæson. Hun bruger primært kun et par i børnehaven, men nu er hendes kun 1 1/2 md gamle ecco sko allerede ved at gå frai snuden.

Det er selvdølgelig der de slidse nemmest og mest, men synes godt nok det bliver dyrt i sko, hvis det er den vej det går.

Hvor længe kan man forvente at skoene holder? Hvad er jeres erfaring, har jeg blot været heldig før.

Skriv til Ecco. I min erfaring er de enormt servicemindede!

Anmeld

25. maj 2013

Mussen2

Frk. Himmelblå skriver:

Skriv til Ecco. I min erfaring er de enormt servicemindede!

Ja, det tror jeg også jeg vil.

Anmeld

25. maj 2013

Koen.

Jeg vil os sige at du skal kontakte Ecco, her synes vi deres sko holder super godt og har ikke haft problemer, så super ærgerligt de allerede eri stykker for det er ski en pebret sko

Anmeld

25. maj 2013

spj

Jeg ville også skrive til Ecco. Det kan altså ikke være rigtigt de går så hurtigt i stykker.

Min datter har også haft Ecco både sko og støvler og de har altså holdt en hel sæson selv om hun cykler på løbecykel hver dag.

Anmeld

25. maj 2013

Nemesis

Skp skal kunne holde længere end det, men må indrømme jeg selv kun har dårlige erfaringer med ecco.

jeg ville da klart prøve at skrive til dem, men ellers kan jeg anbefale at finde sko der har gummi på snuden :-)

Anmeld

25. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

helt klart skriv til ECCO.. de plejer at være god kvalitet.. har kun selv ECCOsko og det er også det sønnen bruger...

så synes helt klart du skal klage over butikkens håndtering af det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.