Blodprøver- lavt stofskifte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. maj 2013

Lillemy

Kære jer,

Min kæreste og jeg har været igang længe og har derfor henvendt os til lægen. Jeg har helt regelmæssige menstruationer og tydelig ægløsning.

Jeg fik taget blodprøver og har netop fået svar - at de umiddelbart er normale, men at mit stofskifte er lige på grænsen til at være en lille smule for lavt.

Har tjekket op på det og  har ikke et eneste symptom på det, så synes det virker mærkeligt?

Jeg har det sidste stykke tid taget en del naturmedicin, og glemte at informere lægen om dette. Tror I dette kan spille ind på blodprøver.

Samt er der nogen som har fået samme svar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Maja88

Lillemy skriver:

Kære jer,

Min kæreste og jeg har været igang længe og har derfor henvendt os til lægen. Jeg har helt regelmæssige menstruationer og tydelig ægløsning.

Jeg fik taget blodprøver og har netop fået svar - at de umiddelbart er normale, men at mit stofskifte er lige på grænsen til at være en lille smule for lavt.

Har tjekket op på det og  har ikke et eneste symptom på det, så synes det virker mærkeligt?

Jeg har det sidste stykke tid taget en del naturmedicin, og glemte at informere lægen om dette. Tror I dette kan spille ind på blodprøver.

Samt er der nogen som har fået samme svar?

Du behøves jo ikne umiddelbart have symptomer på det.. men det er vigtig viden i forhold til en graviditet.. der skal det ligge normalt, da det er med til at ydviklr babys hjerne.

Anmeld

25. maj 2013

Lillemy

Ja, og der skal selvfølgelig styr på det. Dog er det ikke FOR lavt men kun på grænsen. Fik dog taget blodprøver sidste år ved generelt sundhedstjek hvor der ikke var tegn på, at det var for lavt- og kom derfor til at tænke på, om ntaurmedicinen evt. kunne vildlede ved blodprøver. Typisk at svaret kommer på en fredag eftermiddag, så man ikke kan nå at spørge ind til det :-)

Anmeld

25. maj 2013

Maja88

Lillemy skriver:

Ja, og der skal selvfølgelig styr på det. Dog er det ikke FOR lavt men kun på grænsen. Fik dog taget blodprøver sidste år ved generelt sundhedstjek hvor der ikke var tegn på, at det var for lavt- og kom derfor til at tænke på, om ntaurmedicinen evt. kunne vildlede ved blodprøver. Typisk at svaret kommer på en fredag eftermiddag, så man ikke kan nå at spørge ind til det :-)

Mit kom også pludselig.. nej men når du så bliver gravid vil det automatisk falde..

Jeg er på medicin og har højere dosis ved graviditet

Anmeld

25. maj 2013

Lillemy

Hvordan opdagede du dit? Også i forbindelse med udredning?

Anmeld

25. maj 2013

Maja88

Lillemy skriver:

Hvordan opdagede du dit? Også i forbindelse med udredning?

Nej i forbindelse med et sundhedstjek

Anmeld

25. maj 2013

Lillemy

Havde du svært ved at blive gravid?

Anmeld

25. maj 2013

Maja88

Lillemy skriver:

Havde du svært ved at blive gravid?

Pas.. det tog 6.måneder fra p pille stop til graviditet.. startede på medicin mandag som jeg testede positiv torsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.