Depression

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

275 visninger
6 svar
1 synes godt om
25. maj 2013

Minforevigt

Jeg er røget ind i en depression pga en enorm stress periode, svigt, utroskab osv. 

Er der nogen der har prøvet det og findes lyset virkelig på den anden side? Kan man blive glad igen?

ligenu føles alt sort i sort og jeg ser ikke rigtig en mening med det hele mere. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Mettefpigen

Jaa jeg har også haft en stress depression, bare af nogle andre årsager! Jeg gik til psykolog og det hjalp rigtig meget... Det er en hård kamp!!!

Men lyset findes, og den skal nok komme frem, det er bare bitte små skridt.... Det kan helt sikkert godt føles som om at du ikk kommer nogle vegne men det gør du!!!

Håber du får hjælp og har nogle til at støtte dig!

Anmeld

25. maj 2013

B&J

med god hjælp en masse snak evt. en psykolog en masse hjælp og støtte fra familie og venner

Du skal nok komme op af det sorte hul du skal bare have tid og hjælp og igang med et eller andet så du kan blive glad igen det kan tage tid men engang imellem har man behov for tid

Anmeld

25. maj 2013

C-Dog

Jeg ved det ikke. Er helt ødelagt selv grundet noget i samme stil. Jeg håber det bliver bedre, lige nu har jeg mest lyst til aldrig at stå ud af sengen og jeg kan ikke overskue at skulle snakke med en læge for jeg er et stort rod af tåre når jeg skal snakke om det. Det er hårdt når man har børn :-( stort kram til dig

Anmeld

25. maj 2013

Mettefpigen

C-Dog skriver:

Jeg ved det ikke. Er helt ødelagt selv grundet noget i samme stil. Jeg håber det bliver bedre, lige nu har jeg mest lyst til aldrig at stå ud af sengen og jeg kan ikke overskue at skulle snakke med en læge for jeg er et stort rod af tåre når jeg skal snakke om det. Det er hårdt når man har børn :-( stort kram til dig

Jaa hele ens liv er ødelagt, men en psykolog kan klare det... Alt er okay når du snakker med en, om du bare vil tude eller snakke løs... De hjælper dig med "rodet"...

Anmeld

25. maj 2013

Minforevigt

C-Dog skriver:

Er jeg ked af at høre. Jeg står som sagt også i det og det skræmmer mig at alt kan se så sort ud. Jeg er endda højgravid

hvis bare man kunne slukke for sit hoved i nogle dage. 

Anmeld

25. maj 2013

Jupiter

Ja der er helt sikkert lys for enden af tunnelen 

Jeg røg i en depression mens kæresten var udsendt og vi boede 200 km og en dyr bro fra al familie og venner.

Jeg troede aldrig det ville gå over, og jeg stod bare alene.

For mig virkede det at få "diagnosen" og antidepressive piller for en kortere periode. Jeg trappede langsomt ud af dem i samarbejde med lægen, og da kæresten kom hjem var jeg næsten "så god som ny".

Det har bare så meget at sige at man får talt højt om det, og erkendt at man ikke kan klare det alene!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.