Er hun blev doven eller...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
7 svar
1 synes godt om
25. maj 2013

MorDk

Min datter på 8 mdr. har pludselig "glemt" hvordan man tager fat om sin kop. Hun har grebet om koppen siden hun var 5 mdr. (med hjælp hvor vi holder også) Nu sidder hun "handlingslammet" og venter på jeg giver hende vand eller mælk fra koppen? Er det normalt at de liiige "glemmer" hvordan det nu liiige var? Hun rækker ikke ud mere... Eller skal jeg slå ro på? Måske det kommer af sig selv igen?

Andre  hvis unger er liiige så "dovne" ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

B&J

jeg vil nok hjælpe hende det tror jeg kommer igen daniel kunne først rigtigt drikke af en kop da han var 1år selv om vi havde prøvet

Anmeld

25. maj 2013

effie

r hun gået tilbage på andre områder også

Anmeld

25. maj 2013

Maja88

Ja det er meget normalt.. de kan godt ryge tilbage i udviklingen når de ikke er ældre

Anmeld

25. maj 2013

Maja_4000

Kan det ikke være, at det bare var griberefleksen, som gjorde at hun holdt om den før? nu er hun blevet ældre, og begynder måske at finde ud af selv at styre hænderne ordentlig

Anmeld

25. maj 2013

2721

Jeg tror det er helt normalt. Charlie kunne også da han var helt lille, men det stoppede også og kom så igen på en mere bevidst måde da han var ca 12 mdr

Anmeld

25. maj 2013

MorDk

effie skriver:

r hun gået tilbage på andre områder også

Nej slet ikke hvad tænker du da?

Anmeld

25. maj 2013

MorDk

Maja_4000 skriver:

Kan det ikke være, at det bare var griberefleksen, som gjorde at hun holdt om den før? nu er hun blevet ældre, og begynder måske at finde ud af selv at styre hænderne ordentlig

Jo det kan der vel være noget om ... Har bare helt glemt hvordan det var med min søn nemlig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.