ÆO er dælme noget spændt/nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. maj 2013

Anitta-sofie

pyyyha håber sådan at æggene er blevet befrugtede. er sq nervøs, kan jeg godt mærke. ha ha overvejer at slukke tlf her mellem 8 og 9. så kan de ikk ringe he he. ai men det gør de da heller ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

La´chrissen

Anitta-sofie skriver:

pyyyha håber sådan at æggene er blevet befrugtede. er sq nervøs, kan jeg godt mærke. ha ha overvejer at slukke tlf her mellem 8 og 9. så kan de ikk ringe he he. ai men det gør de da heller ikke...

Det skal nok gå godt

Anmeld

25. maj 2013

Lisbeth1985

Har de ringet?

Anmeld

25. maj 2013

Anitta-sofie

Sådan en gang Pis.. aaaargh er i 7 sind lige nu, ikke 1 æg der duede hmmm. hvordan takler man så lige det

nå ja ja hva faen slap da for de 14 dages tortur med venten osv,, hmmm sjovt nok en ringe trøst

Anmeld

25. maj 2013

nielsen80

Anitta-sofie skriver:

Sådan en gang Pis.. aaaargh er i 7 sind lige nu, ikke 1 æg der duede hmmm. hvordan takler man så lige det

nå ja ja hva faen slap da for de 14 dages tortur med venten osv,, hmmm sjovt nok en ringe trøst

Anmeld

25. maj 2013

Carina:-)

25. maj 2013

Tulipan

Øv øv 

Anmeld

25. maj 2013

ønskebørn74

Anitta-sofie skriver:

Ej øv sødeste.. 

Anmeld

25. maj 2013

**Ønskebabyen

Anitta-sofie skriver:

Det er en skide hård situation at stå i, jeg har været der..  håber du snart finder styrken til at komme videre igen. 

kæmpe krammer til dig 

Anmeld

26. maj 2013

Putomanen

Kæmpe
Hvor er det bare hårdt og uretfærdigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.