Brunt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej tøser

jeg har en meget uregelmæssig cyklus. Normalt har den varieret fra 33-48 dage, men de sidste tre cyklusser har den været nede på henholdsvis 33, 31 og 29 dage. Men nu på dag 23 har jeg brunt udflåd og lidt mens murren  

vi har prøvet på at få en baby i 1.5 år nu, og har ikke før oplevet at få brunt udflåd midt i det hele. Kan jo egentlig godt passe med at det er nu ægget (hvis vi har ramt plet denne gang) skal sætte sig fast. Men øv hvor jeg ikke tør håbe efter så lang tid og så ufattelig mange skuffelser. 

er der nogen af jer som har prøvet at få brunt udflåd en uge før mens?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Anonym trådstarter

Ingen?

Anmeld

25. maj 2013

CH2012

Anonym skriver:

Hej tøser

jeg har en meget uregelmæssig cyklus. Normalt har den varieret fra 33-48 dage, men de sidste tre cyklusser har den været nede på henholdsvis 33, 31 og 29 dage. Men nu på dag 23 har jeg brunt udflåd og lidt mens murren  

vi har prøvet på at få en baby i 1.5 år nu, og har ikke før oplevet at få brunt udflåd midt i det hele. Kan jo egentlig godt passe med at det er nu ægget (hvis vi har ramt plet denne gang) skal sætte sig fast. Men øv hvor jeg ikke tør håbe efter så lang tid og så ufattelig mange skuffelser. 

er der nogen af jer som har prøvet at få brunt udflåd en uge før mens?  

Jeg kan desværre ikk hjælpe, da jeg endnu ikk er blevet gravid, og derfor ikke har været der... Men ville lige give en på vejen... 

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Jeg kan desværre ikk hjælpe, da jeg endnu ikk er blevet gravid, og derfor ikke har været der... Men ville lige give en på vejen... 

Tak for det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.