:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

BabyBIGtime skriver:

det lyder og så crazy når jeg bare er 15 og han 31. Men når vi bliver ældre vil det høres bedre ud eller sådan

har srlv vært sammen med en på 31 og hold da op en masse fordomme vi fik, han hade også en datter fra et andet forhold på 9

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

AnjaTherese

Elskermiinsøøn! skriver:

har srlv vært sammen med en på 31 og hold da op en masse fordomme vi fik, han hade også en datter fra et andet forhold på 9

okeej   så er jeg ikke den eneste hehe
men min kæreste har ikke barn fra før   og derfor glæder han sig meget til det bliver vi

Anmeld

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

BabyBIGtime skriver:

okeej   så er jeg ikke den eneste hehe
men min kæreste har ikke barn fra før   og derfor glæder han sig meget til det bliver vi

hehe var nu glad for hans datter

Anmeld

5. juli 2009

AnjaTherese

Elskermiinsøøn! skriver:

hehe var nu glad for hans datter

min eks kæreste havde også en datter fra før

Anmeld

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

BabyBIGtime skriver:

min eks kæreste havde også en datter fra før

hvor gammel var din ex??

Anmeld

5. juli 2009

AnjaTherese

Elskermiinsøøn! skriver:

hvor gammel var din ex??

Han var 24 da vi kom sammen. Han sagde han var 20 :O  og efter vi havde været sammen i 2 mdr. sagde han at han var 24. :O  Han var mig også utro o.s.v. xx(

Anmeld

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

BabyBIGtime skriver:

Han var 24 da vi kom sammen. Han sagde han var 20 :O  og efter vi havde været sammen i 2 mdr. sagde han at han var 24. :O  Han var mig også utro o.s.v. xx(

okay træls

Anmeld

5. juli 2009

AnjaTherese

Elskermiinsøøn! skriver:

okay træls

ja

Anmeld

5. juli 2009

matryoshka

Ser at du kommer fra Færøerne. Hvordan er omstændighederne for unge mødre deroppe? Har du overvejet om forholdet mellem din kæreste og dig vil holde?  Du er 15 år, han er 31. I er i to forskellige steder i jeres liv!   
Statiskisk set, er oddsene for at i holder sammen ikke er MEGET små.

DU ER 15 ÅR!  Derfor dette spørgsmål: Hvordan er omstændighederne for unge ENLIGE mødre på Færøerne?  Find ud af det før du træffer et så livsafgørende valg som at få et barn i en alder af 15. 

Du har måske din famile som kan støtte dig økonomisk, og du er måske moden af din alder, men du er meget naiv at tro at det er nok.

Anmeld

5. juli 2009

AnjaTherese

MajaPiraya skriver:

Ser at du kommer fra Færøerne. Hvordan er omstændighederne for unge mødre deroppe? Har du overvejet om forholdet mellem din kæreste og dig vil holde?  Du er 15 år, han er 31. I er i to forskellige steder i jeres liv!  
Statiskisk set, er oddsene for at i holder sammen ikke er MEGET små.

DU ER 15 ÅR!  Derfor dette spørgsmål: Hvordan er omstændighederne for unge ENLIGE mødre på Færøerne?  Find ud af det før du træffer et så livsafgørende valg som at få et barn i en alder af 15. 

Du har måske din famile som kan støtte dig økonomisk, og du er måske moden af din alder, men du er meget naiv at tro at det er nok.

Det ved jeg ikke helt 100 % sikkert.  Men her er mange som er unge, og de klarer sig bare fint med penge og alt

mig og min kæreste vil helt sikkert holde sammen hele livet. Vi begge siger det at det BLIVER vi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.