Skriver lige som anonym da jeg helst ikke vil kunne Googles på den her, selvom i nok ved hvem jeg er
Jeg var til 1 samtale i opstart i mandags, hvor jeg overraskende havde 1 ægblære på 15mm
I dag var jeg til scanning med henblik på insemination mandag eftermiddag, men mit æg var allerede vokset til 19 mm, skulle så have sex i aften og søndag aften kl 22 MEN manden skulle på arbejde og kunne derfor ikke nå sex inden han tog afsted, og han skal møde ekstra tidligt ind søndag og derfor mår vi heller ikke at have sex der
er mit fine øko guldæg så spildt, eller kan vi nå at have sex i morgen aften i stedet, udskyde æl-sprøjten 10 timer så vi i stedet for lørdag morgen tager den lørdag aften, har sex der, og så har sex igen mandag morgen, eller skal vi bruge ny sex plan men bibeholde den oprindelige instruktion om æl-sprøjten lørdag morgen, så vi ikke misser det fine økoæg
Lykkedes det ikke skal jeg have sat mens igang med piller og derefter starte op i hormoner og nå et inseminationsforsøg inden ferien
Håber sådan på hjælp, så vi ikke forspilder vores chance med øko guldæg 
Anmeld