Nogen der har prøvet kiromanti/håndlæsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg skal på mandag, mest fordi min ene veninde sagde flere i hendes familie havde prøvet og at det var en sjov og anderledes oplevelse også selv om man ikke nødvendigvis tror på det

Jeg vil ikke hakkes på af folk der rakker det ned og synes det er latterligt, det skal bare prøves nu og krydses af på min - skal prøves liste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

DreamChild

Jeg har prøvet håndlæsning for mange år siden, og der var slet ikke noget af det der kom til at passe. Men syntes nu at alt sådan noget er spændende alligevel Kunne godt tænke mig at prøve at komme til en clairvoyant, og se hvad det er for noget

Anmeld

24. maj 2013

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Jeg skal på mandag, mest fordi min ene veninde sagde flere i hendes familie havde prøvet og at det var en sjov og anderledes oplevelse også selv om man ikke nødvendigvis tror på det

Jeg vil ikke hakkes på af folk der rakker det ned og synes det er latterligt, det skal bare prøves nu og krydses af på min - skal prøves liste

Prøvede det for et par uger siden og det var helt vildt. Alt passede og det var en super oplevelse 

Anmeld

24. maj 2013

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Prøvede det for et par uger siden og det var helt vildt. Alt passede og det var en super oplevelse 

Hvor var det henne og hvad passede, sådan i grove træk hvis det ikke er for personligt

Anmeld

24. maj 2013

Anonym trådstarter

DreamChild skriver:

Jeg har prøvet håndlæsning for mange år siden, og der var slet ikke noget af det der kom til at passe. Men syntes nu at alt sådan noget er spændende alligevel Kunne godt tænke mig at prøve at komme til en clairvoyant, og se hvad det er for noget

Har godt hørt flere har fået sjove ting at vide

Anmeld

24. maj 2013

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Hvor var det henne og hvad passede, sådan i grove træk hvis det ikke er for personligt

Det var til en alternativ messe jamen det passede hvorDan jeg var som person, min barndom, mit arbejde og mine tanker omkring dette, min dreng og nogen ting hun kunne sige om ham og måden jeg var mor på. Hun fortalte noget om fremtiden så nu må vi se om det passer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.