Clearblue test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
9 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. maj 2013

Anonym trådstarter

Hvor sikre er de digitale test og skal det være morgen urin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Har ikke prøvet den, har altid købt de billige test i Lidl og de har virket helt fint

Anmeld

24. maj 2013

Anonym trådstarter

Ok. Syntes bare jeg har hørt at de skulle være noget mere sikre....... Og er gået over tid så overvejer at suse ud og købe en så jeg kan få lidt vished.... Men de billige de skal bruges med morgen urin ikke?

Anmeld

24. maj 2013

Millea

Jeg er fan af dem.. Det behøver ikke at være morgenurin, du kan også bare vente ca. 2 t siden du sidst tisset (det sagde de på apoteket til mig) og så ikke vold drikke vand, altså bare drik som du plejer! 

Men de er meget præcise..

Anmeld

24. maj 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Ok. Syntes bare jeg har hørt at de skulle være noget mere sikre....... Og er gået over tid så overvejer at suse ud og købe en så jeg kan få lidt vished.... Men de billige de skal bruges med morgen urin ikke?

jeg har både brugt dem om morgen og om eftermiddagen, jeg har bare sørget for at ikke drikke så meget og ikke tisse i nogle timer inden, mener de siger 4 timer, man ikke skal tisse jo længere tid din urin er i blæren jo bedre kan det opfanges mener jeg

Anmeld

24. maj 2013

Mami_Ravn

Anonym skriver:

Jeg testede positiv på en af dem og de er virkelig gode, der Er ikk noget gætteri med skyggestreger etc.. 

Anmeld

24. maj 2013

mrhl

Anonym skriver:

Ved ikke om de som sådan er mere sikre end andre teste, men de giver et klart svar i stedet for at man skal tolke om der er en eller to streger. :-)

Anmeld

24. maj 2013

Anonym trådstarter

Så har jeg testet og den var positiv. Testede positiv igår på apotekets eget mærke, men min mand følte sig ikke sikker men nu er den sikker manglede også noget positivt i livet og det må man sige jeg har fået nu. Er sindsygt glad

Anmeld

25. maj 2013

CH2012

Anonym skriver:

Så har jeg testet og den var positiv. Testede positiv igår på apotekets eget mærke, men min mand følte sig ikke sikker men nu er den sikker manglede også noget positivt i livet og det må man sige jeg har fået nu. Er sindsygt glad

Stort tillykke 

Anmeld

25. maj 2013

Junibæbs2013

Ja, stort tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.