Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min søn fik en voksen dyne og pude da han fik hans junior seng som 2 1/2 årig..
Twinkle little star skriver: Min søn fik en voksen dyne og pude da han fik hans junior seng som 2 1/2 årig..
Lærke & Lucas skriver: Hvornår begyndte i at bruge voksendyne/pude til jeres børn? Min datter bliver 4 år næste måned, og har overvejet om hun skulle have en voksendyne eller om den bliver for stor til hende.
Hvornår begyndte i at bruge voksendyne/pude til jeres børn? Min datter bliver 4 år næste måned, og har overvejet om hun skulle have en voksendyne eller om den bliver for stor til hende.
Min datter er 3,5 år og jeg synes ikke, hun skal have en før om et par år. Det er i min optik ganske unødvendigt
LinLin skriver: David fik en som fire-årig, da lillebror skulle overtage juniordynen
David fik en som fire-årig, da lillebror skulle overtage juniordynen
Oscar er 2 et halvt , og han bruger stadig sin junior dyne .. Syns det er så dejlig nemt med samme str. dyne til begge børn .. Så kan de bruge samme betræk osv..
Har slet ikke skænket tanken om hvornår han skal ha voksendyne . Syns han er aaalt for lille til det ..
morethanperfect skriver: Oscar er 2 et halvt , og han bruger stadig sin junior dyne .. Syns det er så dejlig nemt med samme str. dyne til begge børn .. Så kan de bruge samme betræk osv.. Har slet ikke skænket tanken om hvornår han skal ha voksendyne . Syns han er aaalt for lille til det ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128