Junior/voksendyne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
11 svar
4 synes godt om
24. maj 2013

Lærke & Lucas

Hvornår begyndte i at bruge voksendyne/pude til jeres børn? Min datter bliver 4 år næste måned, og har overvejet om hun skulle have en voksendyne eller om den bliver for stor til hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

Tip!

Min søn fik en voksen dyne og pude da han fik hans junior seng som 2 1/2 årig.. 

Anmeld

24. maj 2013

Lærke & Lucas

Twinkle little star skriver:

Min søn fik en voksen dyne og pude da han fik hans junior seng som 2 1/2 årig.. 

Tak for dit svar, ja så kan hun vist roligt få en voksendyne/pude.

Anmeld

24. maj 2013

Maise86

Lærke & Lucas skriver:

Hvornår begyndte i at bruge voksendyne/pude til jeres børn? Min datter bliver 4 år næste måned, og har overvejet om hun skulle have en voksendyne eller om den bliver for stor til hende.

Min datter på 4,5 år har lige fået voksendyne og hun fik det fordi hun gik fra juniorseng til alm 90x200 cm seng.

Det var overhovedet ikke nødvendigt, men det er gået rigtig fint.

Anmeld

24. maj 2013

Pige2009

Min datter er 3,5 år og jeg synes ikke, hun skal have en før om et par år. Det er i min optik ganske unødvendigt 

Anmeld

24. maj 2013

LinLin

David fik en som fire-årig, da lillebror skulle overtage juniordynen

Anmeld

28. maj 2013

Lærke & Lucas

LinLin skriver:

David fik en som fire-årig, da lillebror skulle overtage juniordynen

Her er det nemlig også fordi lillebror skal overtage juniordyen. Selv om hun udmærket kan bruge den endnu. Det er vel snart åndsvagt og købe en junior til ham og så måske næste år købe en voksendyne til den store?

Anmeld

28. maj 2013

morethanperfect

Lærke & Lucas skriver:

Oscar er 2 et halvt , og han bruger stadig sin junior dyne .. Syns det er så dejlig nemt med samme str. dyne til begge børn .. Så kan de bruge samme betræk osv..

Har slet ikke skænket tanken om hvornår han skal ha voksendyne . Syns han er aaalt for lille til det .. 

Anmeld

28. maj 2013

Lærke & Lucas

morethanperfect skriver:

Oscar er 2 et halvt , og han bruger stadig sin junior dyne .. Syns det er så dejlig nemt med samme str. dyne til begge børn .. Så kan de bruge samme betræk osv..

Har slet ikke skænket tanken om hvornår han skal ha voksendyne . Syns han er aaalt for lille til det .. 

Samme betræk går nok ikke her, synes ikke lillebror skal sove i lyserød hallo kitty sengetøj.

Anmeld

28. maj 2013

LRJ

J. fik hendes da hun blev 3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.