nielsen80 skriver:
Jeg er lidt i tvivl om, min datter på 9 måneder evt kunne have noget have noget med ørene. Ville derfor lige høre fra andre, som har haft ørebørn om de nedenstående symptomer lyder bekendt.
Hun vågner ofte i løbet af natten, og er ret svær at ligge. Når hun sover, er det ret uroligt - kaster sig lidt fra side til side. Hun "headbanger" tit - ja jeg ved godt det lyder mærkeligt, men nogen gange i vågen tilstand kører hun hovedet rundt, som om hun headbanger. Hun holder sig tit til ørene, men hun viser INGEN tegn på noget der er ubehageligt, mens hun gør det.
Jeg tænker om der måske er noget med ørene, selvom jeg generelt vil beskrive hende som et nemt barn, som er nem at gøre tilfreds?(lige bortset fra hendes søvn)
Det er meget forskelligt, hvordan det viser sig. Min store datter var upåvirket i løbet af dagen, glad og tog lange lure, men græd og græd om aftenen og natten. Hun var fik dræn, da hun var 10 mdr.
Min yngste har jeg også mistænkt for noget med ørerne

Hun har sovet uroligt længe, men har hele tiden slået det hen med tryghed, tænder, tigerspring osv. Men igår var jeg inde hos hende hver 20. minut og synes hun tog sig til ørerne, så NU skal vi afsted til ørelægen. Husk iøvrigt det - tag direkte til en rigtig ørelæge og ikke til din egen læge. De har som oftest ikke det rigtige udstyr til at måle tryk i ørerne.
Anmeld