Er der to (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2013

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

jeg ser også en streg nummer 2, MEN lige præsis den test der kan godt snyde...

jeg har testet positivt 4 gange( også inden forventet mens) UDEN at ha været gravid..

så vil klart anbefale dig at vente med at teste til du er OVER tid.

Ok det er på torsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

Anonym trådstarter

frøkenM. skriver:

Jeg ser også nr to streg svagt, så et forsigtigt tillykke

Og siger forsigtig tak

Anmeld

24. maj 2013

Anonym trådstarter

Louise Jørgensen skriver:

Enig.. den bliver sikkert mere og mere tydelig hvis du tester igen om nogle dage

Okay så venter vi lidt selv om det er mega svært

Anmeld

24. maj 2013

Tulipan

Prøv med en anden type test jeg har også fået falsk positiv på den der type. Men forsigtigt tillykke

Anmeld

24. maj 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Er det rigtig

Jeeeps Du skal vist være moooar Stort tillykke med det lille liv der gror i din mave  

Anmeld

24. maj 2013

Muhmi

MariaKyedDK skriver:

jeg har testet positivt 4 gange( også inden forventet mens) UDEN at ha været gravid..

Sjovt egentlig.. For jeg er et total testmonster og jeg bruger altid Valmed... De har aldrig givet mig et resultat jeg ikke kunne stole på

Anmeld

24. maj 2013

Lotus86

Jeg kan også se en svag streg, men det er farligt at teste så tidligt, for de såkaldte "falske streger" som flere i tråden nævner, de er jo ikke falske, men blot resultatet af en biokemisk graviditet, og det er det man desværre tit oplever, når man tester før tid, så selvom der er en streg nr. 2, er det ikke sikkert den vil være postitiv på din testdag.

Men jeg krydser fingre for, at den bliver siddende

Anmeld

24. maj 2013

Lotus86

MariaKyedDK skriver:

Det er ikke testen der snyder, det er den der tester der gør det Grunden til at man godt kan få en svag streg inden testdag og så der alligevel ikke er noget når man skal teste "rigtigt" er jo fordi man desværre har haft en biokemisk graviditet, hvor ægget ikke har sat sig fast, det har ikke noget med dårlige test eller andet at gøre

Anmeld

24. maj 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Valmed er nu god til at lave flotte lysrøde streg,selv om der ikke er noget HCG i kroppen overhovedet,det kender jeg nu flere der har fået bekræftet via blodprøve.

Og sandsynligheden for at teste positiv i 3+0,er altså meget meget lille,så jeg ville ikke regne med for meget så tidligt,men du kan tro jeg krydser finger for dig. 

Anmeld

24. maj 2013

Minforevigt

Mor_til_2_unger skriver:

Valmed er nu god til at lave flotte lysrøde streg,selv om der ikke er noget HCG i kroppen overhovedet,det kender jeg nu flere der har fået bekræftet via blodprøve.

Og sandsynligheden for at teste positiv i 3+0,er altså meget meget lille,så jeg ville ikke regne med for meget så tidligt,men du kan tro jeg krydser finger for dig. 

Hov hov det gør den test kun når man lader den ligge EFTER aflæsningstiden. Bruger man testen korrekt og aflæser indenfor tiden, så er den ligeså god som alle andre teste. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.