Blomster til en bekendt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
5 svar
1 synes godt om
24. maj 2013

Janni.

Vi har en mandlig bekendt i vores omgangskreds. Han er lige blevet far til et barn som er født 6 ½ uge for tidligt.
Problemet er at vi kender hans navn men ikke kærestens navn, og vi vil gerne sende en lille blomst. Vi ved hvilket sygehus, de er på.

Tror i blomsterne vil komme frem hvis vi skriver faderens navn og afdeling på sygehuset?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Janni. skriver:

Vi har en mandlig bekendt i vores omgangskreds. Han er lige blevet far til et barn som er født 6 ½ uge for tidligt.
Problemet er at vi kender hans navn men ikke kærestens navn, og vi vil gerne sende en lille blomst. Vi ved hvilket sygehus, de er på.

Tror i blomsterne vil komme frem hvis vi skriver faderens navn og afdeling på sygehuset?

Jeg ville vente med at sende blomster til de er kommet hjem. Også selvom der går lang tid inden de kommer hjem.

Anmeld

24. maj 2013

Lucky05

Janni. skriver:

Kan i tjekke facebook? Hvem han er i forhold med?

eller fam. ?? , hvis de er gift.. 

Ellers er jeg sikker på, at sygeplejerskerne på afdelingen nok skal finde dem.

det er en rigtig sød tanke 

Anmeld

24. maj 2013

Janni.

2skønnebørn skriver:

Jeg ville vente med at sende blomster til de er kommet hjem. Også selvom der går lang tid inden de kommer hjem.

Det kunne man selvfølgelig også.

Anmeld

24. maj 2013

Janni.

Lucky05 skriver:

Kan i tjekke facebook? Hvem han er i forhold med?

eller fam. ?? , hvis de er gift.. 

Ellers er jeg sikker på, at sygeplejerskerne på afdelingen nok skal finde dem.

det er en rigtig sød tanke 

Han har ikke skrevet på Facebook hvem han er i forhold med. Tror jeg sender blomsterne og håber de kommer frem. Ellers gør de nok gavn et sted på sygehuset alligevel.

Anmeld

24. maj 2013

Skouboe

Ellers så ring til sygehuset og spørg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.