Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Isabella på 2,6 år er ikke stoppet endnu. Jeg sad faktisk den anden dag og tænkte over hvornår det slutter, så jeg følger lige med på sidelinjen
Mine drenge er lige startet i bh (bliver 3 den 28. juni). De sover mellem 1½ til 2 timer til middag stadigvæk.
Vi har ingen planer om at stoppe. Så længe de går ud som et lys kl 19 om aftenen og sover til kl 8 om morgenen, må det være fordi de stadig har brug for deres lur.
Maja_4000 skriver: Hvormeget.. I vs/dp/bh Vi snakker om at Caroline skal stoppe .. Hun er et mareridt at få i seng ! Igår faldt hun i søvn kl. 22 og stod op 5.30 Trappede I ned? Sådan at h*n kun sov hver anden dag f.eks., eller var det bare slut fra den ene dag til den anden?
Hvormeget.. I vs/dp/bh Vi snakker om at Caroline skal stoppe .. Hun er et mareridt at få i seng ! Igår faldt hun i søvn kl. 22 og stod op 5.30 Trappede I ned? Sådan at h*n kun sov hver anden dag f.eks., eller var det bare slut fra den ene dag til den anden?
Maja_4000 skriver: .. I vs/dp/bh Vi snakker om at Caroline skal stoppe .. Hun er et mareridt at få i seng ! Igår faldt hun i søvn kl. 22 og stod op 5.30 Trappede I ned? Sådan at h*n kun sov hver anden dag f.eks., eller var det bare slut fra den ene dag til den anden?
.. I vs/dp/bh Vi snakker om at Caroline skal stoppe .. Hun er et mareridt at få i seng ! Igår faldt hun i søvn kl. 22 og stod op 5.30 Trappede I ned? Sådan at h*n kun sov hver anden dag f.eks., eller var det bare slut fra den ene dag til den anden?
Vores sover ikke mere middagslur i børnehaven, men er han herhjemme kan han snildt tage 3-5 timer på øjet - hvem der så kan forstå det... Det har aldrig voldt problemer eller bøvl om aftenen i så fald han vågnede ved 18tiden om aftenen. Mellem 20-21 har han været klar igen til natten og sover til 7.15-7.45.
De sidste to dage dvs igår var han hjemme hos mig da jeg alligevel var hjemme fordi jeg er syg, så kunne vi hygge mens far var på arbejde. Han blev puttet ved 14.15tiden og vågnede ved 18tiden. Igår sov han så ikke før 22-22.30tiden - noget usædvanligt for ham. Sov hele natten.
Han blev for en sjælden gangs skyld vækket af far (vi plejer at lade ham sove til han vågner, men i og med at jeg er syg og far skulle møde tidligt på arbejde, blev han idag vækket så far kunne køre ham i bh. Så idag blev han vækket, har ikke sovet så længe som han plejer om natten, ingen middagslur og fuld fart på hele dagen og alligevel ligger han stadigvæk og pludrer selvom han kom op i sin seng og puttet for natten mellem 19.30-20.
Såeh... Ja
Yurie skriver: Hvor meget sover hun nu? Man kan jo sige ar hun iikke må sove til længer end kl.14 eller bare en time.Altså nogle børn har mere brug for det end andre.
Hvor meget sover hun nu? Man kan jo sige ar hun iikke må sove til længer end kl.14 eller bare en time.Altså nogle børn har mere brug for det end andre.
Vi droppede det fra den ene dag til den anden fordi hun ikke var træt. Hun var 2,6år. Men tror stadig dp mor putter hende i hverdagene (får aflever oh henter)
Daniel stoppede da han var 2år og 10 mdr lige så snart han begynde i børnehaven, han ville ikke sove inden for..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128