Ved 2 års undersøgelsen fandt vores læge en mislyd på Silas's hjerte, ved tjek 3 uger senere fandt han stadig denne lyd, så Silas skulle lige tjekkes på Kolding sygehus, børneambulatoriet.
Noget spændte drog vi afsted. Tidspunktet var kl 12, lige midt i middagsluren
Silas virkede dog frisk og fornøjet, der skete jo en masse nye ting.
Kl. 12.30 blev vi endelig kaldt ind, snakkede lidt med lægen, lægen fik lov til at lytte på en lidt utryg Silas.
Silas blev lagt på briksen for at blive skannet, dette tog han i stiv arm.
Lægen fandt et lille hul under skanningen. Og sendte os videre til et EKG på en anden afdeling.
Vi kom hen til den anden afdeling, og jeg var ved at falde bagover da jeg så hvor mange der sad i kø foran os! 12 andre skulle til før os, var sikker på at nu gik Silas kold og blev umulig. Men nej, Silas legede og hyggede sig. Efter lang tids venten blev det vores tur. Det var en mørk mand som skulle lave EKG på Silas, og her var jeg sikker på at han stod HELT AF, da han aldrig har været tæt på en mørk mand før, men nej - Silas fandt ham spændende, dog ville Silas lige holde os i hånden imens elektroderne blev påsat.
I stiv arm tog han også denne undersøgelse. Og hjalp selv med at få elektroderne af igen. 
Nu skal vi vente på svar fra det EKG, og ellers til tjek igen i efteråret.
Synes min lille skat har taget alle undersøgelser så flot idag. Han har aldrig prøvet dette før, og græd ikke en eneste gang! 
Silas spiste 2 hele skiver rugbrød i bilen hjem, og holdte sig vågen. Han gad bestemt ikke sove, så for første gang har Silas også undværet sin middagslur og klaret det hele SUPER godt idag. Jeg er så stolt af min lille dreng.
Billede 1: Jeg sover, siger Silas (taget lige efter vi kom hjem)
Billede 2: Lige før sengetid, træt!