Betyder det noget grimt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.498 visninger
7 svar
5 synes godt om
23. maj 2013

Anonym trådstarter

Ordet WIFI om en person??

kender kun betegnelsen som wifi (internet) men har fået af vide det også er slang for wife (kone/hustru)?

ved i noget? Personen plejer at være meget nedladende, så derfor jeg blev nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

L&V

Anonym skriver:

kender kun betegnelsen som wifi (internet) men har fået af vide det også er slang for wife (kone/hustru)?

ved i noget? Personen plejer at være meget nedladende, så derfor jeg blev nysgerrig

Ha ha nej det er bare slang for wife

Anmeld

23. maj 2013

malliebooh

Anonym skriver:

Altså jeg har hørt det nogle gange men ikke betegnet det som noget grim. Nærmere som sådan en mere "cool" måde at sige wife på  

Anmeld

23. maj 2013

Pinkrose

Anonym skriver:

Nej det ville jeg ikke mene, kender en del fra USA og England der omtaler deres kone sådan et form for kæleord for wife. Ville nok selv mene det blev stavet wify?

Anmeld

23. maj 2013

Kay

Denisep skriver:

Nej det ville jeg ikke mene, kender en del fra USA og England der omtaler deres kone sådan et form for kæleord for wife. Ville nok selv mene det blev stavet wify?

min mand arbejder sammen med et par englændere og her er jeg wify når jeg er cool... og The Wife når jeg bestemt ik er  

Anmeld

23. maj 2013

Pinkrose

Kay skriver:

min mand arbejder sammen med et par englændere og her er jeg wify når jeg er cool... og The Wife når jeg bestemt ik er  

Lige præcist , ville også mene wify er et kælenavn for wife. En sød betegnelse

Anmeld

23. maj 2013

Kay

Denisep skriver:

Lige præcist , ville også mene wify er et kælenavn for wife. En sød betegnelse

det er det i altfald blandt dem vi kender  

Anmeld

23. maj 2013

Muhmi

Nope, her hjemme bliver jeg kaldt for wifey

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.