Hvad kan jeg så lære af, at falde i søvn.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
9 svar
12 synes godt om
23. maj 2013

Ryberg

Jeg har åbenbart været ufattelig meget træt i dag, for det ligner ikke mig, at falde hen på sofaen.. kan slet ikke huske hvordan det skete

Nå.. men.. Lasse hyggede sig.... Han legede nemlig på badeværelset, hvor han har tømt to af mine meget dyre cremer ud i håndvasken og grattet det sammen med en neglelak olie..

(og det var nyindkøbte cremer, som der kun liiige var taget hul på = 500 for dem sammenlagt....)

Men jeg kunne jo bare have været vågen.. ikk.... godt han heldigvis ikke havde spist noget, eller lign. for han duftede ikke ud af munden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

Lone Jakobsen

hi hi, kan ikke lade være med at more mig lidt over din tråd. de små kan være vældigt kreative når mor eller far ikke lige holder øje

Anmeld

23. maj 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg har lavet den samme.
Der havde Loke gravet hele kattebakken ud.

Heldigvis var den næsten nystiftet.

Anmeld

23. maj 2013

Ryberg

Lone Jakobsen skriver:

hi hi, kan ikke lade være med at more mig lidt over din tråd. de små kan være vældigt kreative når mor eller far ikke lige holder øje

Det tror jeg på.. suk altså

Anmeld

23. maj 2013

Ryberg

RGN skriver:

Jeg har lavet den samme.
Der havde Loke gravet hele kattebakken ud.

Heldigvis var den næsten nystiftet.

Godt at høre jeg ikke er den eneste der er faldet i søvn på den måde..

Ja puha.. kattebakken... godt den var nyskiftet da

Anmeld

23. maj 2013

jydeinden

du skal kun være glad for det ikke var hverken neglelak eller læbestift, og så på et gulvtæppe, det nummer har min mor været ude for at barn gjorde.. ikke så populært hehe

Anmeld

23. maj 2013

Ryberg

jydeinden skriver:

du skal kun være glad for det ikke var hverken neglelak eller læbestift, og så på et gulvtæppe, det nummer har min mor været ude for at barn gjorde.. ikke så populært hehe

ja man kan ligesom sige, at det her var bare at skylle ud....

Anmeld

23. maj 2013

M&F&C

Jeg sov dog ikke - men stenede TV, og kunne hører min datter lege muntert ovenpå, på hendes værelse - TROEDE jeg.... Da jeg senere ville se hvad for en leg hun havde gang i, blev jeg mødt at en datter med 3 kg vaskepulver omkring sig fordelt i badeværelse og lidt af gangen.... Hun skulle lege Art Attack ligesom Disney junior i tv.... Jesus!!

Træls med cremerne - nu lære du helt sikkert at finde en måde at holde dig vågen på

Anmeld

23. maj 2013

Faith

Måtte altså lige trække lidt på smilebåndet

Godt det kun var cremerne og ikke wc børsten han legede med

Anmeld

29. november 2013

MilleRasmussen

min lillesøster hældte mundskyl ud i vasken helt ny stor flaske, for hun har altid lært at grønt vand er ulækkert og beskidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.