spotdeal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
9 svar
1 synes godt om
23. maj 2013

PernilleogLouis

Nogen der har erfaringer med Spotdeal? Fungerer det som det skal ? Har set en rejse fra BravoTours som jeg overvejer at købe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

musse1

PernilleogLouis skriver:

Nogen der har erfaringer med Spotdeal? Fungerer det som det skal ? Har set en rejse fra BravoTours som jeg overvejer at købe

har aldrig haft problemer med dem, når jeg har købt noget.

min mor og dem købte også lige en rejse for lidt tid siden, som de har været på, og det har været alletiders  så køb du trygt  der 

Anmeld

23. maj 2013

PernilleogLouis

musse1 skriver:

har aldrig haft problemer med dem, når jeg har købt noget.

min mor og dem købte også lige en rejse for lidt tid siden, som de har været på, og det har været alletiders  så køb du trygt  der 

Super det lyder godt Syns det var så billigt at jeg blev lidt nervøs

Anmeld

23. maj 2013

musse1

PernilleogLouis skriver:

Super det lyder godt Syns det var så billigt at jeg blev lidt nervøs

det er også rigtig billigt, og forstår bestemt godt, du stopper op, og tænker om det nu er rigtigt. de var ihvertfald mere end tilfredse med deres tur, så håber jeg bestemt også i bliver for jeres 

Anmeld

23. maj 2013

PernilleogLouis

musse1 skriver:

det er også rigtig billigt, og forstår bestemt godt, du stopper op, og tænker om det nu er rigtigt. de var ihvertfald mere end tilfredse med deres tur, så håber jeg bestemt også i bliver for jeres 

ja det håber jeg vi tag chancen tror jeg

Anmeld

23. maj 2013

Muffinmus

Bare husk at læse alt rigtigt igennem de havde en fed rejse BILLIGT til Tyrkiet....men det var kun i dec og der er altså pænt koldt der.

Anmeld

23. maj 2013

aarhusmor

Den rejse kan du roligt købe. Det gjorde vi og alt var i den skønneste orden

Anmeld

23. maj 2013

PernilleogLouis

MariaE skriver:

Bare husk at læse alt rigtigt igennem de havde en fed rejse BILLIGT til Tyrkiet....men det var kun i dec og der er altså pænt koldt der.

tror jeg har læst alt det er også til tyrkiet denne men dog til august

Anmeld

23. maj 2013

CharJen

Jeg har handlet der uden problemer, men jeg tør ikke garanterer at alt fungerer, hvis du køber en rejse

Anmeld

23. maj 2013

Fenja09

PernilleogLouis skriver:

Prøv at gå ind på trustpilot.dk der er lidt blandede meninger om siden.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.