Silke91 skriver:
Åååh søde baby.dk piger sidder og er helt oppe og kører.
Jeg er igang med første cyklus siden jeg stoppede med p-pillerne. 21 dage efter min sidste menustrations første dag bløder jeg pludselig. Mængden er næsten den samme som ved min normale mens men det er primært gammelt blod (brunlig) og det er væk efter 2 dage. Jeg tænkte øv så er den der i hvertfald ikke denne gang men nu er jeg pludselig støt på en artikel som siger at blødning 3 uger henne altså en uge for forventet mens kan betyde at et æg har sat sig fast!!!!
Er der nogle af jeg der har oplevet dette ?
På søndag er det 29 dage siden min sidste mens startede og hvis ikke der er kommet mens der overvejer jeg at teste for ved jo ikke præcis hvor lang min cyklus er eftersom jeg lige er stoppet på p-piller.
Implantationsblødning er ikke i nærheden af en menstruation.
Hvis du forestiller dig, at du stikker dig på en nål, og den mængde blod så skal blandes med slim og derefter fra livmoderen og ud, så kan du du nok godt regne ud, at det ikke er meget mere end blodtilblandet udflåd, der varer ganske kort tid, oftest ser man det kun ved et enkelt toiletbesøg.
Der er nogle, der oplever blødning pga. hormonforstyrrelse,, svage slimhinder eller kontaktblødning,, men det kan jo sagtens være din menstruation, du har haft, lige som det kan være nogle af de andre grunde, men en så kraftig blødning alene på baggrund af implantation er ikke sandsynligt. Husk på, at uanset symptomer er der stadig mulighed for graviditet, når man har ubeskyttet samleje, men tiden vil vise,, om det er det ene eller det andet.
Anmeld