Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nielsen80 skriver: Uha hvor er det spændende søde.Jeg alt hvad jeg kan!
Uha hvor er det spændende søde.Jeg alt hvad jeg kan!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Putomanen skriver: Så er den grufulde dag ved at komme... I morgen skal jeg have taget BP.Håbet er desværre ikke særligt stort. Jeg har ingen symptomer, kun en lille smule mens-smerter.Jeg har derfor brug for ALLE jeres krydsede fingre, ben, arme, hår og andet, der kan krydses, i morgen!!!
Så er den grufulde dag ved at komme... I morgen skal jeg have taget BP.Håbet er desværre ikke særligt stort. Jeg har ingen symptomer, kun en lille smule mens-smerter.Jeg har derfor brug for ALLE jeres krydsede fingre, ben, arme, hår og andet, der kan krydses, i morgen!!!
**Ønskebabyen skriver: Krydser alt hvad jeg kan! Lige en sidebemærkning, jeg havde heller ikke nogle symptomer udover mens-smerter inden min bp
Krydser alt hvad jeg kan! Lige en sidebemærkning, jeg havde heller ikke nogle symptomer udover mens-smerter inden min bp
Putomanen skriver: Tusind tak Jeg ved godt, at det ikke betyder noget, at jeg ikke har andet end mens-smerter, men mine følelser vil bare ikke tro på det. Jeg håber, at jeg er ligesom dig, og at jeg derfor er gravid
Tusind tak Jeg ved godt, at det ikke betyder noget, at jeg ikke har andet end mens-smerter, men mine følelser vil bare ikke tro på det. Jeg håber, at jeg er ligesom dig, og at jeg derfor er gravid
Lauer skriver: Krydser ALT hvad jeg har for dig, søde
Krydser ALT hvad jeg har for dig, søde
Krydser så meget fingre fo r dig søde...
o1Mutte skriver: Krydser ALT hvad jeg kan Håber du er super meget gravid
Krydser ALT hvad jeg kan Håber du er super meget gravid
Tusind tak Søde!Jeg håber meget, at det hjælper
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128