Hjælp! 4 dage over og blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. maj 2013

sisse line

Jeg er i dag gået 4 dage over tid

jeg har alle de normale symptomer (ømme bryster, niven i underlivet, kvalme, meget spændte bryster, tørstig)

men så idag vågner jeg og tænker åh nej, jeg er begyndt at pletbløde, og jeg har meget mens ligne smerter, jeg går normalt aldrig over tid,

jeg tester svag positivt, altså man kan ane stregen/ se den.  men er ikke sikker på og det bare er fordi jeg ønsker at se den.

Jeg er en af dem der tester meget sent positiv, og sidste gang vidste jeg ikke rigtig at jeg var gravid for det så ud til at jeg havde normal mens imens???? HJÆLP

min mand og jeg ønsker os virkelig et barn

hvad tror i?
har i prøvet det før?

(jeg mistede Tvillinger sidste år i uge 6+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

simone_jacobsen

sisse line skriver:

jeg har alle de normale symptomer (ømme bryster, niven i underlivet, kvalme, meget spændte bryster, tørstig)

men så idag vågner jeg og tænker åh nej, jeg er begyndt at pletbløde, og jeg har meget mens ligne smerter, jeg går normalt aldrig over tid,

jeg tester svag positivt, altså man kan ane stregen/ se den.  men er ikke sikker på og det bare er fordi jeg ønsker at se den.

Jeg er en af dem der tester meget sent positiv, og sidste gang vidste jeg ikke rigtig at jeg var gravid for det så ud til at jeg havde normal mens imens???? HJÆLP

hvad tror i?
har i prøvet det før?

Kan du ikke oploade billedet så vi andre kan fortælle om stregen er der

Anmeld

23. maj 2013

nielsen80

sisse line skriver:

hvad tror i?
har i prøvet det før?

Nogen småbløder selvom de er gravide, og for det er det der sker.

Der kan desværre også være tale om en bio, altså et befrugtet æg som ikke har fået sig sat fast - det kan godt give forsinket mens. og svag positiv test.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.