Hvor er det bare ikke sjovt at miste en god ven...:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2013

C-Dog

Jeg kan da godt forstå han holder sig væk. Det er da mega akavet. Hvis jeg var 'kommet til' at gå over grænsen for hvad der er ok og flirte med en god ven der tilmed var min venindes mand ville jeg nok også føle mig som en dårlig ven og skidt person og holde mig væk. Jeg ville skamme mig for meget over mig selv. Også selv om jeg var 'tilgivet'. Ville stadig skamme mig og måske tænke at en ven der kan få mig derud hvor jeg ikke kan lide mig selv, jamen det er egentlig ikke en ven jeg vil have ved min side i livet, uanset hvor meget eg holder af dem. Nogle mennesker vil man ha i sit hjerte hele livet, men ikke ved sin side.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Jeg kan da godt forstå han holder sig væk. Det er da mega akavet. Hvis jeg var 'kommet til' at gå over grænsen for hvad der er ok og flirte med en god ven der tilmed var min venindes mand ville jeg nok også føle mig som en dårlig ven og skidt person og holde mig væk. Jeg ville skamme mig for meget over mig selv. Også selv om jeg var 'tilgivet'. Ville stadig skamme mig og måske tænke at en ven der kan få mig derud hvor jeg ikke kan lide mig selv, jamen det er egentlig ikke en ven jeg vil have ved min side i livet, uanset hvor meget eg holder af dem. Nogle mennesker vil man ha i sit hjerte hele livet, men ikke ved sin side.

Tak for svar...

fornuftig og god sætning du slutter af med.

Anmeld

23. maj 2013

Anonym trådstarter

Så svarede han langt om længe på min sidste besked.

om jeg vil slette ham eller ej, er op til mig selv,

men overhovedet ikke noget negativt om mig fra hans side af, bortset fra han synes jeg køre det for vildt op, fordi han har bar haft travlt, og ikke mere i det fra hans side af..

sååee.. 

Anmeld

23. maj 2013

Lilje82

Det er aldrig sjovt at miste en god ven.

Men jeg kan faktisk godt forstå ham, der har jo været en årsag til at I har flirtet, og jeg tror i virkeligheden, at det er det bedste for alle parter, at I kommer videre i livet hver for dig. Og jeg synes det ville være synd for din mand, hvis I stadig skulle se ham, selvom du siger det er din mands bedste ven, tror du skal takke jeres ven for at tage den afstand.

Anmeld

23. maj 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger , har min mand Og jeg mistet en rigtig god ven..

han har simpelthen droppet os, uden nogen forklaring.. Den eneste besked han har svaret på, var da jeg i marts måned skrev til ham, pg spurgte hvad vi havde gjort forkert.. Han skrev " i har ikk gjort noget"...

derefter har han ignorerer hver enkelte besked samt opkald. Det er min mands bedste kammerat og en af mine bedste venner..

det hele startede december-januar, hvor vores kammerat og jeg haved flirtet en del sammen.. Jeg brød vrælene sammen over for min mand fortalte det hele. Samt at jeg også havde lidt følelser for ham..

min mand som er jordens mest forstående og dejlige fyr, gav mig det største kram og trøstede mig.. Han er bare SÅ fantatisk 

få dage efter blev min ven og jeg enige om at det skulle slutte lige nu alt det flirteri. Og det gjorde det også..

men derefter begyndte kammeraten at tage afstand til os.. Mine følelser bleV helt væk fra ham, og da jeg så gjorde ham opmærksom på det, i håb om at alt ville blive som i gamle dage, har han nu valgt at droppe os... Hvor har jeg dog bare dårlig samvittighed.. Da det jo i bund og grund er min skyld alt sammen ...

øv øv øv!!

havde lige brug for at komme ud meD det...

Jeg har læst din test, og dine svar, det lyder lidt til at du har følelser for ham, i har overskredet en grænse som rigtig mange mænd slet ikke ville tilgive, men netop det har din mand gjort, så forstår jeg ikke hvorfor du bliver ved med at søge hans opmærksomhed og at det ikke har været din mand der har skrevet det, som fx er der noget vi har gjort, eller skal vi slette dig? Bare lige lidt undren, man kan jo godt fornægte og lyve overfor sig selv med at man ikke har følelser, men synes nu det lyder meget til at du har det, så måske det din ven gør, nemlig at tage afstand er en rigtig god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.