Anonym skriver:
Ja som overskriften siger , har min mand Og jeg mistet en rigtig god ven..
han har simpelthen droppet os, uden nogen forklaring.. Den eneste besked han har svaret på, var da jeg i marts måned skrev til ham, pg spurgte hvad vi havde gjort forkert.. Han skrev " i har ikk gjort noget"...
derefter har han ignorerer hver enkelte besked samt opkald. Det er min mands bedste kammerat og en af mine bedste venner..
det hele startede december-januar, hvor vores kammerat og jeg haved flirtet en del sammen.. Jeg brød vrælene sammen over for min mand fortalte det hele. Samt at jeg også havde lidt følelser for ham..
min mand som er jordens mest forstående og dejlige fyr, gav mig det største kram og trøstede mig.. Han er bare SÅ fantatisk
få dage efter blev min ven og jeg enige om at det skulle slutte lige nu alt det flirteri. Og det gjorde det også..
men derefter begyndte kammeraten at tage afstand til os.. Mine følelser bleV helt væk fra ham, og da jeg så gjorde ham opmærksom på det, i håb om at alt ville blive som i gamle dage, har han nu valgt at droppe os... Hvor har jeg dog bare dårlig samvittighed.. Da det jo i bund og grund er min skyld alt sammen ...
øv øv øv!!
havde lige brug for at komme ud meD det...
Jeg har læst din test, og dine svar, det lyder lidt til at du har følelser for ham, i har overskredet en grænse som rigtig mange mænd slet ikke ville tilgive, men netop det har din mand gjort, så forstår jeg ikke hvorfor du bliver ved med at søge hans opmærksomhed og at det ikke har været din mand der har skrevet det, som fx er der noget vi har gjort, eller skal vi slette dig? Bare lige lidt undren, man kan jo godt fornægte og lyve overfor sig selv med at man ikke har følelser, men synes nu det lyder meget til at du har det, så måske det din ven gør, nemlig at tage afstand er en rigtig god ide