en lille tur til berlin - hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. juli 2009

oo

de damer!

vi (læs jeg) overvejer kraftigt en sommertur til berlin...i august tror jeg, men hvordan og hvorledes??

er det smart at køre selv? vi bor i Faaborg, så der er vist omkring 600 kilometer, men hvad med afgifter og hvordan med bil i centrum af berlin?

er det bedre med bus? i så fald, har I nogen gode erfaringer med nogen selskaber??

osv osv, AL info om berlin og rejseinfo er velkomment

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2009

Sjl-msl-Mkl

Altså....... Jeg ville nok vælge selv og køre der ned, fordi: Hvis jeg gerne vil lidt ude for Berlin, hvilket er smukt og dejligt. Måske være lidt kulturalle... Der er mange ting man kan se i Berlin. Jeg var der i 2004, men jeg kan ikke huske hvad jeg så. Andet end det museum med berlin murensfald. Og så så jeg 2 steder hvor murren havde stået.
Du kan jo købe en bog om Berlin, det ville jeg anbefale dig.
Jeg er selv ½ tysker, ville så gerne en tur til tyskland igen.

Så god tur..

Anmeld

4. juli 2009

Anja

Vi har to gange med stor succes brugt Skanrejser til forlænget weekend i Berlin. Det er med bus, hvor der så er forskellige opsamlingssteder. Hotellet har begge gange været god standard og begge gange lå det centralt med gåafstand til centrum.

Desuden er det billigt !!

God fornøjelse, elsker Berlin

Anmeld

4. juli 2009

TbCp

Neeej hvor lækkert.
Jeg har været i Berlin et utal af gange, elsker bare den by.
Jeg tog bus fra Kolding, det var en rigtig billig rejsemåde.

Jeg er ved at lokke min mand derned og vi overvejer at tage bil, da det er nemmest med Liva, men jeg synes egentlig ikke bil er nødvendig i centrum. Deres offentlige transport er super god så det synes jeg ville være meget nemmere.
Der er jo både busser, tog og u-bahn og de kører virkelig tit.

Jeg har en gang taget tog men det synes jeg ikke kan betale sig. Der var en masse skift og prisen var noget højere end med bus.
Busturen jeg tog kørte til grænsen, hvor man lige kunne få forsyninger, herefter til Hamburg med en times pause og så videre til Berlin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.