Hvor meget er rimeligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
5 svar
10 synes godt om
23. maj 2013

merethe

Profilbillede for merethe

Min mand skal bruges vores bil i dag, så jeg har været heldig at få lov til at køre med en kollega både frem og tilbage til arbejde i dag. Hun køre forbi mit hus så hun skal ikke køre en omvej. Jeg spurgte hende i går hvor meget hun skulle have for det, hvortil hun svarede at det vidste hun ikke.

Men hvor meget er rimeligt for ca 40 km hver vej ??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

LilleChelle

merethe skriver:

Min mand skal bruges vores bil i dag, så jeg har været heldig at få lov til at køre med en kollega både frem og tilbage til arbejde i dag. Hun køre forbi mit hus så hun skal ikke køre en omvej. Jeg spurgte hende i går hvor meget hun skulle have for det, hvortil hun svarede at det vidste hun ikke.

Kunne du ikke købe en buket blomster til hende som tak  

Det ville jeg personligt sætte mere pris på end 100 kr. i hånden  

Anmeld

23. maj 2013

Miin'Baby'Mus

merethe skriver:

Hvis det bare er den ene gang eller noget der sker en sjælden gang imellem, så ville jeg da hellere købe en bette buket blomster eller en lille æske chokolade - det er jo tanken der tæller 

Anmeld

23. maj 2013

CroQuis

Af beløb ville jeg sige 40-50 kr, så har hun i hvert fald fået et pænt tilskud til turen 

Anmeld

23. maj 2013

Dot D

Hvis det er den ene dag og gang, så ville jeg ikke have noget for det. Når hun ikke skal en omvej, så er det jo ikke det store "problem"

Hvis du absolut vil give noget, så er en buket en god løsning.... 

Anmeld

23. maj 2013

betski

merethe skriver:

Hvad er der nu galt med at gøre hinanden en tjeneste? Hvis du kun skal køre med i dag, synes jeg ikke du behøver at give noget. Men nu har du jo spurgt hende, så ser det måske lidt forkert ud, ikke at give noget. Synes ikke det skal være penge, når hun alligevel skal køre den vej. Noget chokolade ville jeg nok købe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.