Hjælp mig c“) !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg fik fra min kæreste igår pga.længere tids skænderier og ingen forståelse men jeg gik fra ham på en ordentlig måde, og sidder nu og har bare lyst til at krammr ham og være hans jeg ved bare det ikke bliver bedre i vores forhold, men det er stadig svært, måtte lige græde ud da jeg vågnede har sådan lyst til at kontakte ham selvom han til sidst kun gjorde mig ked af det og satte mig vildt meget til siden kan man åbenbart godt savne ham alligevel.
Han har sagt han vil være der for mig 100% når jeg har født, og indtil da have frit spil, og det kan jeg bare ikke nøjes med, selvom jeg troede det ville blive let, har nemlig også brug for det nu
Og når jeg til sidst bad om en dag med ham sagde han bare at jeg skulle slappe af og give ham plads så kunne bare ikke klare det til sidst..
Hvad skal jeg stille op med mit savn til ham? Jeg vil IKKE mere som det er nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

bobbles

Øv det er bare ikke sjovt! Kender selv til forhold der ikke altid går lige let mit forhold går os op og ned for tiden

Anmeld

23. maj 2013

Anonym trådstarter

bobbles skriver:

ddeeØv det er bare ikke sjovt! Kender selv til forhold der ikke altid går lige let mit forhold går os op og ned for tiden

Ja det er absolut ikke rart !! Øv øv og så alle de hormoner ovenii !!

Anmeld

23. maj 2013

Moar2011

Jeg fik fra min kæreste igår pga.længere tids skænderier og ingen forståelse men jeg gik fra ham på en ordentlig måde, og sidder nu og har bare lyst til at krammr ham og være hans jeg ved bare det ikke bliver bedre i vores forhold, men det er stadig svært, måtte lige græde ud da jeg vågnede har sådan lyst til at kontakte ham selvom han til sidst kun gjorde mig ked af det og satte mig vildt meget til siden kan man åbenbart godt savne ham alligevel.
Han har sagt han vil være der for mig 100% når jeg har født, og indtil da have frit spil, og det kan jeg bare ikke nøjes med, selvom jeg troede det ville blive let, har nemlig også brug for det nu
Og når jeg til sidst bad om en dag med ham sagde han bare at jeg skulle slappe af og give ham plads så kunne bare ikke klare det til sidst..
Hvad skal jeg stille op med mit savn til ham? Jeg vil IKKE mere som det er nu

Tænk på HVORFOR du gik !
Plej dig selv og gi dig selv lov til at græde ud og snakke det hele igennem igen og igen med en veninde.. 
Tiden heler alle sår - du ska bare være stærk.

Mvh en der blev forladt for 6 1/2 månede siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.