Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg fik fra min kæreste igår pga.længere tids skænderier og ingen forståelse men jeg gik fra ham på en ordentlig måde, og sidder nu og har bare lyst til at krammr ham og være hans jeg ved bare det ikke bliver bedre i vores forhold, men det er stadig svært, måtte lige græde ud da jeg vågnede har sådan lyst til at kontakte ham selvom han til sidst kun gjorde mig ked af det og satte mig vildt meget til siden kan man åbenbart godt savne ham alligevel.Han har sagt han vil være der for mig 100% når jeg har født, og indtil da have frit spil, og det kan jeg bare ikke nøjes med, selvom jeg troede det ville blive let, har nemlig også brug for det nu Og når jeg til sidst bad om en dag med ham sagde han bare at jeg skulle slappe af og give ham plads så kunne bare ikke klare det til sidst..Hvad skal jeg stille op med mit savn til ham? Jeg vil IKKE mere som det er nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bobbles skriver: ddeeØv det er bare ikke sjovt! Kender selv til forhold der ikke altid går lige let mit forhold går os op og ned for tiden
ddeeØv det er bare ikke sjovt! Kender selv til forhold der ikke altid går lige let mit forhold går os op og ned for tiden
Tænk på HVORFOR du gik !Plej dig selv og gi dig selv lov til at græde ud og snakke det hele igennem igen og igen med en veninde.. Tiden heler alle sår - du ska bare være stærk.Mvh en der blev forladt for 6 1/2 månede siden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128