Jeg er anonym da jeg ikke har lyst til at udstille nogle.
Min søn på 3 år, har sovet rigtig dårligt de sidste par nætter, han har vågnet mange gange, været vågen i ca 1 time ad gangen og har været helt utrøstelig, det er meget unormalt!
Han er kommet ind og sove hos os de fleste gange.
Tidligere i dag sagde jeg til ham "hvis du ikke siger hvad der er galt så kan jeg ikke hjælpe dig og så må du komme ind i din egen seng igen"
Min søn svare tilbage "jeg vil ikke sige det til dig, han siger jeg ikke må sige det til dig" 
Der brød hele min verden sammen på sekunder og jeg kan simpelthen bare ikke stoppe med at græde.
Han nævner at det er han bedste ven i børnehave der siger at han ikke sige det, og han er en rigtig rod og er ikke særlig sød overfor andre børn, end min søn, men jeg er meget i tvivl og tænker at det måske bare er nemt at sige det er ham?
Det var helt tydeligt på min søn at det lettede at få sagt det, for kort efter blev han helt rolig og kunne sove igen.
Jeg er jo så begyndt at tænke lidt .. Han er begyndt at tisse i sengen igen, han er svær at få til at sove, han har faktisk haft både forstoppelse og blødning fra numsen (vi har selvfølgelig været til lægen med det) og han spiser næsten ikke noget
Han er glad for at komme i børnehave og mit indtryk er at han har det rigtig godt dernede! (For ca 2 måneder siden nævne pædagogerne at han blev drillet lidt, men det gik hurtigt over)
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ad mig selv
I morgen holder vi fri med ham og prøver at snakker med ham om det stille og roligt.
Uh jeg skulle bare lige ud med det hele
Hvis nogle ved hvem jeg er så må de gerne holde det hemmeligt eller skrive privat.
Anmeld