- Jeg har noget jeg godt kunne tænke mig jeres syn på..
Jeg har en søn på snart 3 år, som har været renlig siden 2½ års alderen (om dagen).. De sidste ca. 2 mdr har han sovet uden ble i vuggestuen og dette er gået godt.. Herhjemme sover han ikke altid til middag, men når han gør går det for det meste godt.. altså ganske få gange er det en våd seng..
Han har så nu de sidste 2 dage tisset i vuggestuen - og for idag afvide at de ikke lige ved hvad de skal gøre - og at de ikke har set det før hos et barn der er renlig .. Det skal lige siges at han slet ikke er renlig om natten - det er tunge bleer om morgenen..
Umiddelbart tænkte jeg det var meget normalt, men dum som jeg er googler jeg det lidt og læser at det kan være tegn på at barnet ikke har det godt... bliverr jo helt bekymret for om der er noget jeg overser hos min lille dreng .. Han skal snart startet i BH og er nervøs for dette - men ved ikke hvor bevidst han er om det og om det kan være det.. Nogle der har efaring med det og er det normalt eller bør jeg være bekymret..
kan man overhovedet kalde barnet renligt når det tisser hver nat og kun er tørt til middag?
Anmeld