At se tilbage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.080 visninger
19 svar
19 synes godt om
22. maj 2013

Francisca

Ja så sidder man og kigger billeder igennem på computeren, og falder over dette billed!! 

Suk! Hvorfor er det lige man glemmer at gøre noget ud af sig selv når man har fået børn!? 

Jeg må op på hesten igen og igang. Få fixet mit hår ( er frisør  Og mit hår har ikk set skyggen af farver i 2 år! ) få lidt sol også få lagt den makeup hverdag som jeg gjorde dengang. er stadig ung jo og må nyde det nu og gøre mere ud af mig selv også for mandens skyld. 

Så jo sådan ud da vi mødtes.

sku lige ud med det 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

Hvem?

Francisca skriver:

Ja så sidder man og kigger billeder igennem på computeren, og falder over dette billed!! 

Suk! Hvorfor er det lige man glemmer at gøre noget ud af sig selv når man har fået børn!? 

Jeg må op på hesten igen og igang. Få fixet mit hår ( er frisør  Og mit hår har ikk set skyggen af farver i 2 år! ) få lidt sol også få lagt den makeup hverdag som jeg gjorde dengang. er stadig ung jo og må nyde det nu og gøre mere ud af mig selv også for mandens skyld. 

sku lige ud med det 

Hvis dét der er ikke at gøre noget ud af sig selv, så skal du satme ik se mig

Anmeld

22. maj 2013

Trekløver(:

Hvem? skriver:

Hvis dét der er ikke at gøre noget ud af sig selv, så skal du satme ik se mig

Tror det billede som TS har lagt op er fra dengang hun netop gjorde mere ud af sig selv

Anmeld

22. maj 2013

Hvem?

malle23 skriver:

Tror det billede som TS har lagt op er fra dengang hun netop gjorde mere ud af sig selv

Arh - ding!

Se, den hverken rotere eller fungere her sent om aften

Anmeld

22. maj 2013

Malene84

Francisca skriver:

sku lige ud med det 

Åh ved ikke om det hjælper... men du er bestemt ikke alene! Jeg er selv i en "krise" over det lige nu. Jeg kiggede vores gamle fotobøger igennem, i sidste uge - og nu skal der ske noget. SHIT!!! 

Jeg er også gået totalt i forfald 

Anmeld

22. maj 2013

Francisca

Hvem? skriver:

Arh - ding!

Hihi klokken er også mange 

Anmeld

22. maj 2013

Trekløver(:

Hvem? skriver:

Arh - ding!

Anmeld

22. maj 2013

Francisca

Malene84 skriver:

Åh ved ikke om det hjælper... men du er bestemt ikke alene! Jeg er selv i en "krise" over det lige nu. Jeg kiggede vores gamle fotobøger igennem, i sidste uge - og nu skal der ske noget. SHIT!!! 

Jeg er også gået totalt i forfald 

Ja man for lige en opvækker når man ser gamle billeder! 

Men nu det bare med at komme igang og plus man for det meget bedre med sig selv når man er tilfreds med spejlbilledet. 

Projekt  look good er nu sat igang hehe

Anmeld

22. maj 2013

Muhmi

Er da nysgerrig... Hvorn ser du så ud lige nu? For ville da gerne se om der er den store forskel?

Anmeld

22. maj 2013

Malene84

Muhmi skriver:

Er da nysgerrig... Hvorn ser du så ud lige nu? For ville da gerne se om der er den store forskel?

Ja tænkte på det samme... men så slog det mig, at jeg tit selv har sådanne perioder, hvor folk omkring mig ikke sys' jeg har forandret mig. Så det er egentlig nok ligemeget hvad vi andre synes, så længe hun ikke selv er tilfreds... men ved det selvfølgelig ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.