i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2013

Kay

Moma skriver:

Ja tiden flyver bare så hurtigt af sted - og børnene bliver alt for hurtigt store.

Hvor er hun da bare en lækkermås - og så har hun allerede mødt Birthe Kjær

jeps... en herre kendis baby  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

Pikku Myy

Kay skriver:

de var rigtig søde 2 kvinder og 1 mand på stuen  har heletiden håbet der ville være en mand

hun skal gå på blomser stuen... 

Fedt!! Det er bare fantastisk når man får gjort alle sine bekymringer til skamme 

Anmeld

23. maj 2013

Kay

Pikku Myy skriver:

Fedt!! Det er bare fantastisk når man får gjort alle sine bekymringer til skamme 

ja... men er nu stadig nervøs for at hun skal starte 

Anmeld

23. maj 2013

Pikku Myy

Kay skriver:

ja... men er nu stadig nervøs for at hun skal starte 

Selvfølgelig er du det - det er da helt naturligt Det er man HVER eneste gang der sker noget nyt/uventet for ens børn. Nu er det bare din "første" gang, og så er det lidt værre, men man bliver helt "tryg" ved den usikkerhed når man vender sig til den.

Anmeld

23. maj 2013

Kay

Pikku Myy skriver:

Selvfølgelig er du det - det er da helt naturligt Det er man HVER eneste gang der sker noget nyt/uventet for ens børn. Nu er det bare din "første" gang, og så er det lidt værre, men man bliver helt "tryg" ved den usikkerhed når man vender sig til den.

ja forhåbentlig 

Anmeld

23. maj 2013

Asta&Alfred

Kay skriver:

skal vi ned og besøge Elnas vuggestue... møde de voksne og hilse og se hvilken stue hun skal gå på...

mit hoved kære rundt... om hvad jeg skal huske og spørge om, osv. nøj jeg er små nervøs... hun skal starte d. 17 juni... det er jo lige om lidt! sys bare lige hun har været så lille og lige om lidt er hun 10 måneder og skal starte i vuggestue...

havde ik troet jeg ville havde det så slemt med det når nu jeg selv er pædagog i en vuggestue... men det gør det åbenbart ik bedre 

og så får i lige de sidste nye billeder af min lille store pige  der kravler og alt muligt 

Sikke nogle fine billeder af din lille prinsesse

Anmeld

23. maj 2013

Kay

Asta&Alfred skriver:

Sikke nogle fine billeder af din lille prinsesse

tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.