Wuhuu, endelig fik jeg min vilje mht ny bil, og jeg fik endda lov til at vælge denne gang..

Vi købte jo en peugot sidste sommer, og troede egentlig vi havde gjort en god handel, en 206 stationcar der kørte vildt langt på literen, og som var rigtig god at køre i også.. Men i løbet af de sidste par måneder begyndte det bare at gå ned af bakke med den, den har holdt på autoriseret værksted sammenlagt en måned ud af de ti måneder vi har haft den, og så har vi selv haft den på liften ved en mekaniker kammerat, hvor vi selv har udskiftet ting og sager på den.. I weekenden var vi så på camping, og der gik det helt galt, da vi kørte af motorvejen (hvor vi i forvejen kørte langt under hvad man må med en campingvogn) larmede den rigtig meget fra motoren, og den dampede fra turboen som var virkelig varm.. Vi var bange for at den ikke kunne trække campingvognen hjem igen.. Det lykkedes dog. Men endelig var kæresten overtale til at der måtte en ny bil til.. Igår var vi så rundt og se på en masse, og valget faldte på en Opel zafira med 7 sæder, den er godt nok et par år ældre en vores gamle bil, men den har ikke kørt så langt.. I aften hentede vi den så, og gav vores egen vil i bytte, forhandlerne ville give 36000kr for vores, så vi måtte af med 4000kr i bytte efter vi havde forhandlet en del om prisen..
Men for pokker jeg er glad for min nye bil..

vi skal nok få nogle gode år sammen..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld