Pco?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Har du været til lægen? Og hvis ja, hvad sagde de så?

Har været til læge idag, og er ikke gravid - testen er stadig negativ og da jeg idag skulle være omkring 6+0 eller noget i den stil er der meget lille chance for jeg er gravid Hun siger det er meget normalt at ens cyklus kan svinge sådan indimellem og at det måske er sådan Min Cyklus er når jeg ikke tager p-piller 

Derudover har jeg fået taget prøver for pco, som jeg nu venter svar på 

Puha synes det er hårdt - hun siger at jeg ikke skal være nervøs og chancen for jeg ikke kan blive gravid er minimal når det gik så stærkt sidst og at det værste der kan ske er at vi måske skal have lidt hjælp :/ Synes det mega hårdt bare tanken om ikke at kunne få flere på normal vis  Vi slet ikke færdige med at få børn

Årh det blev langt - må du undskylde :/ Tusind tak for tanken 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

CH2012

Anonym skriver:

Har været til læge idag, og er ikke gravid - testen er stadig negativ og da jeg idag skulle være omkring 6+0 eller noget i den stil er der meget lille chance for jeg er gravid Hun siger det er meget normalt at ens cyklus kan svinge sådan indimellem og at det måske er sådan Min Cyklus er når jeg ikke tager p-piller 

Derudover har jeg fået taget prøver for pco, som jeg nu venter svar på 

Puha synes det er hårdt - hun siger at jeg ikke skal være nervøs og chancen for jeg ikke kan blive gravid er minimal når det gik så stærkt sidst og at det værste der kan ske er at vi måske skal have lidt hjælp :/ Synes det mega hårdt bare tanken om ikke at kunne få flere på normal vis  Vi slet ikke færdige med at få børn

Årh det blev langt - må du undskylde :/ Tusind tak for tanken 

Det var da så lidt...  Men hvor lang tid er det I har prøvet nu? Håber ikk, at blodprøven viser du at PCO...

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Det var da så lidt...  Men hvor lang tid er det I har prøvet nu? Håber ikk, at blodprøven viser du at PCO...

Vi har kun prøvet ca. 5 mdr. 

Og vil egentlig sætte det på pause og starte igen til efteråret, da jeg forhåbentlig skal starte uddannelse til sommer.. Men hvis nu vi måske skal til at døje med at blive gravide og bruge langtid på vil vi bare fortsætte nu 

Håber virkelig også at den viser alt er som det skal

Anmeld

27. maj 2013

Christina91

Anonym skriver:

Vi har kun prøvet ca. 5 mdr. 

Og vil egentlig sætte det på pause og starte igen til efteråret, da jeg forhåbentlig skal starte uddannelse til sommer.. Men hvis nu vi måske skal til at døje med at blive gravide og bruge langtid på vil vi bare fortsætte nu 

Håber virkelig også at den viser alt er som det skal

Hvornår får du svar på blodprøven? Jeg krydser fingre.

Anmeld

27. maj 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hej piger!

Jeg er i dag gået præcis 2 uger over tiden og har stadig en negativ test, men skal til læge imorn :-)

Kom pludselig til at tænke på om man sådan lige pludselig kan få pco? Har aktiv været lidt overvægtig og har også døjet med lidt mere hårvækst end de fleste :/

Da vi fik vores søn for 2,5 år siden blev jeg gravid med det samme, men tænker alligevel om det kan være pco der er grunden til udebleven mens? Måske jeg bare er hysterisk 

Knus en forvirret pige

PCO er noget man er født med, men jo det kan pludselig ændre "status" og forandre din krop   

Anmeld

28. maj 2013

Anonym trådstarter

Christina91 skriver:

Hvornår får du svar på blodprøven? Jeg krydser fingre.

Det skulle jeg gerne få på torsdag

Og tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.