Forvirret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
12 svar
4 synes godt om
22. maj 2013

o1Mutte

Ja er lige blevet forvirret

Normalt har jeg 31 dage mellem mens.. Men her op til behandling kom min mens først den 5. i stedet for den 2...
Blev insemineret den 17, og får svar på bp den 31.. Men der er jeg ikke 4 uger henne? Det er jeg vel først søndag? Eller hvad?

Kan i hjælpe Hvor langt henne er jeg? (hvis jeg da er gravid)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

Putomanen

Du er 4 uger henne 14 dage efter din æl. Jeg kender ikke insemination så godt, men så vidt jeg husker, bliver man insemineret på æl-dagen? Hvis det stemmer, så er du 4 uger henne d. 31, 14 dage efter insemination d. 17
Jeg håber, at det var forståeligt

Anmeld

22. maj 2013

o1Mutte

Putomanen skriver:

Du er 4 uger henne 14 dage efter din æl. Jeg kender ikke insemination så godt, men så vidt jeg husker, bliver man insemineret på æl-dagen? Hvis det stemmer, så er du 4 uger henne d. 31, 14 dage efter insemination d. 17
Jeg håber, at det var forståeligt

Ja blev insemineret den dag jeg havde æl

Okay mange tak Troede jeg skulle tælle fra første mens dag og kunne ikke få det til at passe

Anmeld

22. maj 2013

BigHope13

o1Mutte skriver:

Ja er lige blevet forvirret

Normalt har jeg 31 dage mellem mens.. Men her op til behandling kom min mens først den 5. i stedet for den 2...
Blev insemineret den 17, og får svar på bp den 31.. Men der er jeg ikke 4 uger henne? Det er jeg vel først søndag? Eller hvad?

Kan i hjælpe Hvor langt henne er jeg? (hvis jeg da er gravid)

Det er helt rigtig som putomanen skriver at du skal regne 14 dage efter æl og der er du så 4+0

Anmeld

22. maj 2013

Putomanen

o1Mutte skriver:

Ja blev insemineret den dag jeg havde æl

Okay mange tak Troede jeg skulle tælle fra første mens dag og kunne ikke få det til at passe

Når lægerne styrer vores cyklus med diverse hormoner, kan vi desværre ikke regne med de normale beregninger. Jeg plejer altid at holde mig til hvornår jeg har haft æl.
Hvordan går det med ventetiden?

Anmeld

22. maj 2013

o1Mutte

BigHope13 skriver:

Det er helt rigtig som putomanen skriver at du skal regne 14 dage efter æl og der er du så 4+0

Super mange tak

Anmeld

22. maj 2013

o1Mutte

Putomanen skriver:

Når lægerne styrer vores cyklus med diverse hormoner, kan vi desværre ikke regne med de normale beregninger. Jeg plejer altid at holde mig til hvornår jeg har haft æl.
Hvordan går det med ventetiden?

Så går jeg også ud fra det Hehe

Tiden går jo.. Men den går EKSTREMT langsomt..

Anmeld

22. maj 2013

Putomanen

o1Mutte skriver:

Så går jeg også ud fra det Hehe

Tiden går jo.. Men den går EKSTREMT langsomt..

Det kender jeg alt for godt. Ventetiden er ulidelig
Jeg håber, at du kan finde nogle gode ting at fokusere på, så tiden går lidt hurtigere

Anmeld

22. maj 2013

o1Mutte

Putomanen skriver:

Det kender jeg alt for godt. Ventetiden er ulidelig
Jeg håber, at du kan finde nogle gode ting at fokusere på, så tiden går lidt hurtigere

Selve dagen går hurtigt.. Er ikke hjemme fra kl 6 om morgen til 17 om aftenen.. Men derefter går det laaaangsomt

Anmeld

22. maj 2013

Putomanen

o1Mutte skriver:

Selve dagen går hurtigt.. Er ikke hjemme fra kl 6 om morgen til 17 om aftenen.. Men derefter går det laaaangsomt

Jeg har det faktisk helt modsat. Mine aftener går meget hurtigere end dagen gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.