Mathilde, Mathilde, Mathilde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. juli 2009

Honningblomst

Jeg bliver altså nød til at komplimentere din mave og den måde du er gravid på......WAUUUUUUUUWWW.....du er fanme flot gravid!!
Tror du har den smukkeste mave jeg endnu har set...så smuk...har du fået taget billeder af en rigtig fotograf...eller synes jeg virkelig du skulle gøre det..
Knus Eva...som aldrig bare har været tilnærmelsesvis så fin som gravid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2009

Bubbi

Kan kun give dig ret.. Hendes mave er sååååå flot..

Anmeld

3. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
fuldstændig enig...
smuk smuk mavse

Anmeld

3. juli 2009

Diana...

Jeg har tænkt præcis det samme Eva hver gang jeg ser den på facebook det er jo helt vild så smukt. Hvis du ikke har fået taget nogen billeder endnu så synes jeg du skal komme afsted.

Knus Diana 

Anmeld

4. juli 2009

Nanna1985

Jeg er DYBT ENIG med jer tøser

Anmeld

4. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
JA... det tænkte jeg også da jeg så billederne på facebook i går.

Du er virkelig smuk gravid

Anmeld

4. juli 2009

Jules

Føler lidt jeg går glip af noget....

Anmeld

4. juli 2009

Mathilde

Tusind tak Eva og alle jer andre piger! Jeg bliver da helt flov men det er nu alligevel dejligt med komplimenter, når man føler sig træt og tung.
Jeg har overvejet at få taget billeder ved en fotograf, men har ikke taget mig sammen til det endnu. Det kunne da være jeg skulle få gjort noget ved det...
Hvor er I bare søde

Stort knus fra Mathilde

Anmeld

4. juli 2009

Diana...

Mathilde skriver:

Tusind tak Eva og alle jer andre piger! Jeg bliver da helt flov men det er nu alligevel dejligt med komplimenter, når man føler sig træt og tung.
Jeg har overvejet at få taget billeder ved en fotograf, men har ikke taget mig sammen til det endnu. Det kunne da være jeg skulle få gjort noget ved det...
Hvor er I bare søde

Stort knus fra Mathilde

Ej det synes jeg helt sikker du skulle få gjort du vil fortryde det bagefter. og du har snart termin det kan ske når som helst så ingen tid at spille af sted med dig.

Knus Diana 

Anmeld

5. juli 2009

Christopher&Andreas

ja rigtigt piger giver jer ret synes også hun er super flot.... Ring evt. til Per beck han laver de billeder jeg skal have det gjort nu her sammen med christopher han er super dygtig......
knus gitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.