Muhmi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
8 svar
7 synes godt om
22. maj 2013

Maja88

Hvordan går det egentlig med vægttabet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

Muhmi

Hahahaha!! 

Så ka' jeg ellers lige have vær'sgo stille mig skoleret her 

Jamen det går da egentlig ikke så godt Jeg er desværre faldet godt og grundigt i igen og jeg må erkende at jeg IKKE når at komme i den kjole til Runes barnedåb, desværre...

Jeg kunne mærke at det gik ud over min mælkeproduktion at jeg tabte mig så hurtigt, så jeg stoppede alt hvad jeg havde gang i mht  at tabe mig for at få mælken op igen.. Den er så heldigvis oppe igen og mætter ham godt.. Men nu skal jeg igang igen, dog ikke NÆR så aggresivt

Anmeld

22. maj 2013

Maja88

Muhmi skriver:

Hahahaha!! 

Jamen det går da egentlig ikke så godt Jeg er desværre faldet godt og grundigt i igen og jeg må erkende at jeg IKKE når at komme i den kjole til Runes barnedåb, desværre...

Jeg kunne mærke at det gik ud over min mælkeproduktion at jeg tabte mig så hurtigt, så jeg stoppede alt hvad jeg havde gang i mht  at tabe mig for at få mælken op igen.. Den er så heldigvis oppe igen og mætter ham godt.. Men nu skal jeg igang igen, dog ikke NÆR så aggresivt

Ej hehe undskyld var ikke ment på den måde...

Men ja det går bare så meget ud over mælken og skid da hul i kjolen.. lillemanden er vigtigere..

Hvad med et weight watchers hold eventuelt

Anmeld

22. maj 2013

MyLove E

Muhmi skriver:

Hahahaha!! 

Jeg går slet ikke på vægten:-D;-);-) Tør ikke

Anmeld

22. maj 2013

Muhmi

Maja88 skriver:

Ej hehe undskyld var ikke ment på den måde...

Men ja det går bare så meget ud over mælken og skid da hul i kjolen.. lillemanden er vigtigere..

Hvad med et weight watchers hold eventuelt

Haha, det tager jeg sgu ikke så tungt , havde tænkt mig at skrive en lille update herinde på et tidspunkt alligevel

Præcis, det er også sådan jeg tænker.. Maden til ham er langt vigtigere end at jeg kan være i en kjole Selvom jeg nu godt nok gerne ville have været super lækkersmækker for en gangs skyld 

Jeg har gået på vægtvogterhold, det hjalp mig overhovedet ikke, desværre, så det var penge ligeud af vinduet...

Men jeg kan sagtens klare det selv (Håber jeg) det har jeg jo bevist for mig selv, ved at jeg smed de 5 kilo 

Anmeld

22. maj 2013

Muhmi

Tauf skriver:

Jeg går slet ikke på vægten:-D;-);-) Tør ikke

Haha okay, hvorfor ikke?

Anmeld

22. maj 2013

MyLove E

Muhmi skriver:

Haha okay, hvorfor ikke?

Min cola er mine smøger pt og ja så smager chips og chokolade bare PISSE godt fortiden

Anmeld

22. maj 2013

Carina:-)

Tauf skriver:

Min cola er mine smøger pt og ja så smager chips og chokolade bare PISSE godt fortiden

Haha det kender jeg godt

Der var engang en der sagde til mig at intet smager så godt ,som slank føles....

Så sagde jeg til hende..Nååååhhh så har du da vist aldrig smagt min citronfromage! 

Anmeld

22. maj 2013

MyLove E

Carina:-) skriver:

Haha det kender jeg godt

Der var engang en der sagde til mig at intet smager så godt ,som slank føles....

Så sagde jeg til hende..Nååååhhh så har du da vist aldrig smagt min citronfromage! 

Hehe
Min onkel som er læge siger at alt det man godt kan lide er sundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.